sobota, 14 marca 2015

Wiewiórkowe woreczki

Witajcie Kochani!!!!
W białym domku wielkie sprzatanie. Codziennie jeżdżę na szmacie, a pyłu dalej pełno! Skad on wyłazi???? Chyba w nocy ktoś go rozsypuje.
Nie mam czasu, aby zabrać się za coś poważniejszego. Ozdób wielkanocnych mam narazie dosyć, więc uszyłam dwa woreczki. Jakiś czas temu wyszyłam- oczywiście krzyżkami dwie wiewórki, ale dopiero teraz dostały oprawę.


Myślę że będa ładnym opakowaniem na płatki zapachowe.





pozdrawiam serdecznie
Kasia

10 komentarzy:

  1. Wiewiórkowe woreczki piękne:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiewióry wymiatają, są zaje.......fajne. Wspaniale się zadomowiły na tych woreczkach.))

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej chwili sądziłam,że są to duże płócienne torby. :) Śliczne wiewiórki, szczególnie ta skierowana w lewo. :D W przerwach między porządkami zapraszam Cię serdecznie na candy - niespodziankę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne wiewiórki, świetnie się prezentują na woreczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu wiewióry są zarąbiste,teraz masz cudne woreczki na zapaszki czy nawet na orzeszki.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne sa te woreczki a wiewiórki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne prace, inspirujacy blog..zycze duzo weny tworczej i podzrawiam z Wiednia

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia