sobota, 24 lutego 2024

Stara/nowa szafka nocna

 Witajcie!

Metamorfoza pokoju gościnnego nadal trwa. 

Jak się ma typowe łóżko sypialniane, to szafka nocna jest koniecznością.

Mam od dawna śliczną szafeczkę, na której po raz pierwszy zastosowałam farbę kredowa, przecierki i woskowanie. Właściwie na tym mebelku uczyłam się metamorfozy mebli. Przestawiałam ją w różne miejsca w domu i tak naprawdę nie miałam pomysłu na jej praktyczne wykorzystanie.

W oryginale była w opłakanym stanie. Jej przemianę pokazywałam TUTAJ

Teraz szafka przeszła kolejną przemianę - została szafką nocną. Skróciłam nogi do wysokości łóżka i zmieniłam blat. Kamienny blat wyszperałam w  Kopalni Skarbów w Grajwie pod Giżyckiem. Wymagał trochę pracy - szlifowania i impregnacji, ale prezentuje się wyśmienicie - jest dokładnie taki jak chciałam.






Równe obcięcie nóg w warunkach domowych było dużym wyzwaniem, ale udało się.
Blat został zamocowany przy użyciu chińskiej dwustronnej taśmy silikonowej - praktycznie nie do oderwania.


Pozdrawiam serdecznie
Kasia

5 komentarzy:

  1. Pomysłowa z Ciebie Kasiu oóbka....... szafka wpasowała sie świetnie Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam zdolności i umiejętności. Ta dziedzina dla mnie zbyt trudna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Myślę że wystarczy odrobina ciekawości, czasu i cierpliwości i każdy mebelek można przemienić.

      Usuń
  3. Podziwiam Wszystkich którzy dają drugie życie starym meblom, ale fakt do tego trzeba mieć dużo cierpliwości i czasu to się nie dzieje z dnia na dzień.
    Super Twoja renowacją i jak nic nie jednemu się jeszcze przyda.
    Jeżdżę dużo ale taka szafka przy łóżku to jest bardzo przydatna rzecz. !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia