środa, 18 sierpnia 2021

Koronkowa pandemia - odsłona nr 8

 Witajcie serdecznie!

Dzisiaj kolejna porcja bożonarodzeniowych dekoracji w ramach zabawy "Koronkowa Pandemia" - szczegóły TUTAJ

Nadal pozostaję przy czerwonym kolorze. Mój karton pomalutku się zapełnia kolejnymi bombkami.

 Kolejny raz dostosowałam wzór na potrzeby bombki. Dwie bombki są całkowicie "moje" (i na pewno zrobię ich jeszcze kilka), pozostałe wyrabiane ogólnodostępnymi w sieci wzorami.






I na koniec - mój kartonik z czerwonymi i złotymi dekoracjami na choinkę.










Pozdrawiam serdecznie

Kasia

8 komentarzy:

  1. Kasiu podziwiam Twój upór co do bombek i czerwonego kordonka. Mnie się niestety nudzi zbyt szybko. Świetne bombki a ten kartonik wygląda rewelacyjnie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nazbierało, piękne będzie choinka u Ciebie.Moje bombki też wyszły już do siostrzenicy wraz z gwiazdkami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombki jak zawsze wyszły piękne. Jestem pewna, że potrzeba dużo cierpliwości, żeby je wykonać. Ja na pewno nie dałabym rady. Tymi wszystkimi bombkami, które wykonałaś na pewno udekorujesz nie jedno a dwa drzewka.
    Pozdrawiam, super Ci wyszło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno twoja choinka będzie piękna w tym roku. Kolor czerwony to idealny kolor na święta. Do grudnia na pewno jeszcze zrobisz ich wiele. Piękna i cudowna robota. Wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że kolejka bombek się powiększa Świetnie. Na pewno będziesz miała czym udekorować drzewko. Własnoręczne ozdoby są najlepsze i daje to ogromna satysfakcje, kiedy wiesza się je na choince.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne bombki, na choince będą się wspaniale prezentować. Cudownie, że robisz takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem niezła kolekcja, piękne bombki. Podziwiam za ich tworzenie, usztywnianie ich to moja zmora i zaprzestałam ich robienia :(

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia