poniedziałek, 16 sierpnia 2021

Wezgłowie??/ Zagłówek?? Jak kto woli...

 Witajcie!

Mój domek letniskowy ma jasne wnętrze - zarówno ściany jak i meble.

Przy wynajmie wakacyjnym mam duży problem ze ścianami w dwóch sypialniach. Łóżka nie mają wysokich zagłówków (na etapie wyboru i zakupu nie pomyślałam o efektach ubocznych).

Zawsze - po wyjeździe gości trzeba myć ściany  lub je malować, więc myślałam i wymyśliłam...

 Jak zwykle niezawodna  Kopalna Skarbów przyszła mi z pomocą. Wyszperałam kilka ciekawych frontów meblowych. Trochę szpachlowania, malowania i mam to czego chciałam.

Rama dębowa. Środek w miejsce szyb uzupełniłam cienką sklejką.
"Panele" zostały przykręcone do ściany nad łóżkiem. Z efektu jestem bardzo zadowolona.








Pozdrawiam

Kasia

9 komentarzy:

  1. Nie ma to jak pomysłowy Dobromir. Świetnie Ci to wyszło i idealnie pasuje do łóżka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ładnie to wygląda. Widać jak w prosty sposób można dodać coś fajnego do pokoju. U Ciebie jak zawsze można znaleźć fajne pomysły.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł. Ja bym chyba na taki nie wpadła. Widać jak łatwo można zrobić coś fajnego i udekorować pokój. Naprawdę fajnie to wszystko wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłówki wyglądają świetnie. Sama chyba musze pomyśleć o takim rozwiązaniu. Podkradnę Twój pomysł, bo bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas budowa domu trwa w najlepsze. Nie wiem czy w tym roku uda nam się przeprowadzić, ale jestem dobrej myśli. Ostatnio znalazłąm kominek na https://ignif.com/ i będziemy pewnie zamawiać na dniach. Od zawsze marzyłam o kominku w domu i cieszę się, że mogę sobie na niego pozwolić.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia