sobota, 11 września 2021

Lifting pokoju syna

 Witajcie!

Wprawdzie urlop dawno się skończył, ale dopiero teraz prezentuje efekt mojej dwutygodniowej pracy.

Postanowiłam odświeżyć pokój mojego syna. 

Właściwie - dorosłego faceta, który dawno opuścił dom rodzinny i żyje na swój rachunek, ale w moim domu zawsze będzie miał swoje miejsce.

Przede wszystkim pomalowałam ściany - nie ma już czarnych ścian i wzorków moro, tylko szarości i przygaszona zieleń. (Za pozwoleniem syna) uporządkowałam wszystkie rupiecie, a właściwie wyrzuciłam mnóstwo przedmiotów z czasów szkolnych.

Wielki roboczy blat zastąpiło zgrabne biurko - nogi były białe, więc przemalowałam na ciemną zieleń.

Zagłówek łóżka był zniszczony pazurkami kota, więc dostał nowe obicie. Do kompletu odnowiłam krzesło, które zastąpiło wielki fotel komputerowego game-boy'a. Krzesło jest jednym z kilku przedmiotów, które zatrzymałam opróżniając mieszkanie po teściach. Zrobiłam też panele ochronne na ścianę przy łóżku wykorzystując tę samą tkaninę - grubą surówkę bawełnianą.



Pozdrawiam

Kasia

5 komentarzy:

  1. Pieknia metamorfoza pokoju, zazdrosze umiejętności i pomysłu,
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. no i super, fajnie Ci Kasiu wyszedł ten lifting. A takie dodatkowy pokój zawsze się w domu przyda.
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolna z Ciebie kobieta :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna metamorfoza pokoju. Super to wszystko wygląda, na pewno syn jest szczęśliwy. Wspaniała sprawa, że umiesz zrobić takie rzeczy sama.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmiany w pokoju są świetne. Na pewno syn jest zadowolony z wniesionych poprawek. Masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia