niedziela, 1 lutego 2015

Moje małe - wielkie ŚWIĘTO !!!!!!! = CANDY!!!

!!!!!!!!!!!! WITAJCIE KOCHANI !!!!!!!!!!!

Dzisiaj, dokładnie dzisiaj mija rok, gdy odważyłam się - założyłam bloga i napisałam pierwszego posta.
Pamiętam jak ręce mi sie trzęsły. Nie miałam pojęcia jak zacząć, co napisać, co pokazać? Jak zrobić zdjęcia odjazdowym telefonem, który do tej pory służył jako narzędzie komunikacji....
Ech... to były dylematy... oby baba tylko takie problemy w życiu miała, prawda?
Kurde, po prostu bałam się... (ciekawe czego... chyba wilka złego).

Dziękuję Wam z całego serca za obecność, wsparcie, pomoc i wspaniałą zabawę.

Dlatego też zapraszam Was do udziału w Urodzinowym Candy.

Przygotowałam dla Was dwa zestawy. 
Tak więc szczęśliwy los uśmiechnie się do dwóch osób.


Zestaw 1 - Romantyczny komplecik w różach i błękitach składający się z trzech serduszek - zawieszek i zapachowej, różanej świecy w słoiczku.

Zestaw 2 - Trochę drapieżny komplecik w mocnym turkusie, składający się z trzech serduszek -zawieszek i stylowego kubka.

Zasady:
1. Do zabawy zapraszam wszystkie chętne osoby - zapisujemy się wpisując komentarz pod postem -  wybierz jeden z zestawów.
2. Jeżeli nie prowadzisz bloga - podaj swój adres e-mail.
3. Nie musisz być obserwatorem mojego bloga, lecz jeśli chcesz zostań dłużej - serdecznie zapraszam!
4. Jeżeli mieszkasz za granicą i zostaniesz zwycięzcą, poproszę Cię o adres do kogoś "zaprzyjaźnionego" w Polsce.
5. Proszę, umieść baner z linkiem do zabawy na bocznym pasku swojego bloga.
6. Zwicięzców  wylosuję 1 marca.

!!!ZAPRASZAM  DO  ZABAWY!!!







pozdrawiam zimowo i urodzinowo
Kasia

41 komentarzy:

  1. Gratuluję! Życzę sto lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby tych lat było wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego jubilatko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia super, gratuluje;) już rok gdzie mi tam jeszcze do roku...hihi mam nadzieje ze tez dociagne bo to super zabawa;)
    chetnie sie z tej okazji zapisze na Twoje Candy, a banerek już jest u mnie na http://decuchic.blogspot.co.uk/ ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. a jeszcze zapomnialam wybrac hehe....wybor trudny bo oba zestawy sa piekne ale ze wole turkusy od różu wybor pada na zestaw turkusowy wlasnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu gratuluję wielkiego świeta. Życze kolejnych rocznic , obyś zawsze czarapała radośc z prowadzenia bloga, żeby wena Twórcza Cie nigdy nie opuściła i abys miała wielu blogowych przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się chętnie , zestaw nr. 2 , pierwszy tez super ale jest świeca zapachowa więc odpada , kolejnych tak twórczych lat i świetnej blogowej zabawy pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego :)) Z chęcią zapisuję się na Twoje Candy Kasiu i wybieram zestaw nr 2. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Gratulacje z okazji roczku :) Życzę kolejnych lat świetnej i twórczej zabawy blogowej :)
    Zapisuję się z chęcią do Twojej zabawy. :) Ale jest mi ciężko wybrać zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejnych rocznic życzę i oczywiście staję w kolejce. Oba zestawy są urocze , przygarnąć mogę tak jeden jak i drugi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję rocznicy;) I życzę Ci, aby kolejne rocznice były dla Ciebie tak miłe, jak pierwsza;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu i ja składam życzenia gorące,niech radość tworzenia będzie zawsze z Tobą .Teraz to już poleci z górki,ani się obejrzysz a miną dwa,3 latka i będą kolejne rocznice.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję roczku:) i życzę jeszcze wielu wspaniałych lat blogowania oraz wielu wspaniałych prac:)
    Chętnie wezmę udział w twojej zabawie:) Oba zestawy są śliczne i oba mi się podobają:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba każda z nas miała obawy pisząc pierwszego posta :).

    Oba zestawy są cudne ale skuszę się na drugi :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję roczku i życzę wiele pomysłów i siły do realizacji gorąco pozdrawiam ; ) a zestaw nr 2 ; ))) zapraszam do mojej zabawy ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, ja też zapisuję się do zabawy- zestaw różowy jest prześliczny. Gratuluję roku- dobrze, że zdecydowałaś się założyć bloga bo umieszczasz świetne rzeczy. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie, zapraszam do zabawy, tylko proszę podaj adres e-mail'a
      Pozdrawiam

      Usuń
  17. zapisuje się na candy, wybieram niebieski zestaw
    Ania
    mój mail anna.jasic@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  18. Zycze wieeelu lat blogowania i nieustającej weny! ;) Chętnie się zapiszę, wybór jest ogromnie trudny...chyba zdam się na los...;)
    pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję roczku, i zapisuję się na cudowne prezenty,ale wybór też jest ciężki,chyba jednak niebieski wybiorę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wezmę udział w zabawie na zestaw turkusowy - agnisia@op.pl - Fajny blog, a ja nadal się zastanawiam, czy założyć swój własny blog, czy będę miała co pokazać, czy będę miała wenę, aby coś napisać i czy ktoś zechce to przeczytać i zobaczyć?
    Pozdrawiam Agnisia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Doskonale rozumie rozterki przy pierwszych postach bo jako "małolata" w blogowym świecie jestem od niedawna i ciągle się uczę :) Powodzenia na kolejne lata :)) Piszę się na zabawę i zostaję na dłużej :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasieńko z okazji roczku blogowania, wszystkiego najlepszego Ci życzę. Trwaj dalej na kolejne lata w tej naszej społeczności, oby jak najdłużej, bo piękne są Twoje wytwory rączek. Zaglądam do Ciebie często, obserwuję co nowego powstało i chociaż sama takich nie robię, to przynajmniej mam ucztę dla oczu. Banerek już wisi, a ja dołączam do listy zapisanych. Oba proponowane zestawy są świetne, ciężko wybrać, ale skoro mało jest chętnych do różowego, to może tu mi się poszczęsci, bo lubię świeczki zapachowe. Mój sskromniutki blog nie ma jeszcze roczku, a jego adresik ; żeby było Ci prościej znaleźć to: http.//dorianowo.blogspot.com
    Pozdrawiam i czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za przemiłe słowa, juz lecę do Ciebie!

      Usuń
  23. Kasiu, ja również gratuluję roczku. Ustawiam się w kolejce po pierwszy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oby dwa zestawy są super:) kusisz bardzo....może ten pierwszy będzie pasował do mojego wnętrza bardziej...Gratuluje rocznicy.
    Pozdrawiam, chętnie zostaję na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie dopisuje się do kolejki, bardzo podoba mi się ten turkusowy zestawik :)
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    serdecznie gratuluję roczku i życzę kolejnych owocnych lat blogowania :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję roczku i ustawiam się w kolejce. Uwielbiam kolor niebieski i wszystkie jego odcienie.
    Baner http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. biorę udział ;)
    Chciałabym zestaw nr 2. Nie posiadam bloga.
    e-mail: caroline33@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje:)
    Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/ i zestaw 2;)
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję roczku i życzę kolejnych wspaniałych lat :)
    Oczywiście zgłaszam się :)
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    Oba kompleciki są przepiękne, ale skoro mam wybrać to wybieram zestaw turkusowy :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super pomysły. Zgłaszam się do zabawy. Śliczne są różowe serca. Baner już jest. Zapraszam również na candy do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością zapiszę się do zabawy! Przygotowałaś piękne nagrody, obie wersje kolorystyczne bardzo mi się podobają ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  32. zestaw 2 ;)
    baner: http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego Kasieńko dobrego i kolejnych roczków życzę! :)
    U mnie też niedługo stuknie rok, odkąd jestem na blogspocie, więc już o candy też myślę,
    ale najpierw się u Ciebie zgłoszę :) A komplecik nr 2 przypadł mi do gustu bardzo.
    Banerek już u mnie jest, obserwuję też już dłuuugo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się z miłą chęcią
    baner na http://zachciewajki.blogspot.com/
    wybrałabym zestaw różowy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. wszystkiego najlepszego z radością dołączę się do zabawy i marzę o zestawie niebieskim pozdrawiam http://biebrzmilskakraina.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  36. Kasienko jeszcze u mnie 5 minut do północy wiec dołączam się do zabawy i zamieszcze zaraz banerek. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  37. i kurcze dwa zestawy mi sie podobaja choc moze rozowy nieco bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia