środa, 20 marca 2024

Dziękuję

 Witajcie!

Dotarła do mnie nagroda za zwycięstwo w wyzwaniu DIY - Dzień Listonosza.

Zobaczcie jakie skarby dostałam!!! Jestem baaaardzo zadowolona - piękne koronki, tasiemki, gumki, komplet igieł, guziki i śliczny świąteczny materiał. Wszystko wykorzystam!

Jeszcze raz serdecznie dziękuję za to wyróżnienie.

Kolejny raz nie sprzątam na święta. Na szybko wyjęłam i ustawiłam dekoracje. Myślę. że tyle wystarczy... niczego nie będę dokupywać - nooo, chyba że żywe tulipany....



Pozdrawiam serdecznie
Kasia

4 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej Kasiu. Śliczne masz dekoracje. Ja jeszcze nie zaczęłam dekorować domu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia a dekoracji świątecznych zdecydowanie starczy !! U mnie dekoracje jak zawsze na ostatni moment , nie mam dla kogo ich robić. Dzieci już na swoim a stary i tak nie zauważy a dla siebie samej to mi się zwyczajnie nie chce , zresztą co to za Święta wolę te na Boże Narodzenie.
    Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej, zwłaszcza, że wszystkie prezenty wykorzystasz. Na Wielkanoc wystarczą kwiaty i dekoracje, które już mamy.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne dekoracje. Ja nie powstrzymałam się od dokupienia czegoś małego ale dekorowanie będzie na koniec, jak posprzątam :-).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia