piątek, 3 listopada 2023

Szydełkowe bombki - sezon 2023

 Witajcie serdecznie. 

Można już zacząć akcję pod hasłem: Boże Narodzenie 2023?

Chyba tak... więc pokazuję moje bombeczki. Różne wzory, różne rozmiary, tylko kolor taki sam.

Wzory tradycyjne - niektóre własne, inne z filmów na YT lub z gazet robótkowych.

Tak sobie dziergałam w wolnych chwilach przez całe lato. W końcu przyszła pora na utrwalenie - a tego bardzo nie lubię.









Wszystkie pojadą niebawem do Gdańska.

I pewnie jeszcze coś udłubię...

Pozdrawiam cieplutko 

Kasia

2 komentarze:

  1. Bombki jak zwykle rewelacyjne , ja już takich nie robię tylko na wypełnieniu Akrylowym bo to dmuchanie balonów i utrwalanie tych bombek mnie wykańcza!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny wysyp, przebombokowalam się w zeszłym roku, wszystkie przepiekne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia