niedziela, 12 listopada 2023

Kolejne torby - bawię się...

 Witajcie!

Trochę znudziły mi się torby z dodatkiem koronek. Popatrzyłam trochę w Internecie i znalazłam wiele inspiracji. 

Zabawa przednia - przygotowanie "aplikacji" trawa bardzo długo, ale efekt mnie zadowala.

Moja nowa maszyna sprawia się wyśmienicie. Nie muszę przygotowywać podkładów do aplikacji. Regulacja ustawień maszyny pozwala na idealne przyszycie małych elementów - bez żadnych zmarszczek.

I przy okazji wykorzystuję małe kawałki tkanin, jakie zostały po poprzednich torbach.

Zapraszam na oglądanie:



















Pozdrawiam serdecznie

Kasia

1 komentarz:

  1. Fajne te torby, podziwiam Wszystkich co szyją aplikacje, bo to wcale takie proste nie jest . A ptaszki lubię. zresztą te kwiaty tez są super . Fajnie że kupiłaś taką kreatywna maszynę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia