niedziela, 26 lutego 2023

Mandala

 Witajcie

Dzisiaj nowy projekt - mandala na szydełku. 

Nigdy wcześniej nie robiłam niczego podobnego. Szydełkowe serwety omijałam wielkim łukiem, ponieważ to nie moje klimaty.

Jakiś czas temu kupiłam kilka dużych obręczy i tak sobie leżały w oczekiwaniu na lepsze czasy...

Koleżanka z pracy poprosiła mnie o wykonanie mandali. Jedyną wytyczną, jaką otrzymałam dotyczyła koloru.

Pooglądałam w Internecie podobne prace. Znalazłam ciekawy wzór (Pinterest) - średnica 60 cm. 

Serwetkę robi się całkiem przyjemnie i bezproblemowo, ponieważ wór jest kompozycją zwykłych oczek łańcuszka i słupków raz nawijanych. 

Dużo czasu zajęło mi połączenie ostatniego rzędu z obręczą, ale efekt wart jest pracy. 







Pozdrawiam serdecznie

Kasia

4 komentarze:

  1. Przepiekna praca!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka mandala ,chociaż nie lubię piórek i wstazek na mandali to u Ciebie te koraliki prezentują się świetnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest w tej obręczy . Wzorek ananasa bardzo lubię więc dla mnie i kolor i sam wzór jest genialny. Świetnie wygląda w tej obręczy !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna bardzo mi się podoba takie połączenie z obręczą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia