poniedziałek, 13 marca 2023

Mandala - podejście nr 2

 Witam Was serdecznie!

Uprzejmie donoszę Wam ,że wkręciłam się w mandalowe szydełkowanie.

Dzisiaj prezentuję dwie kolejne prace. Większa ma średnicę 50 cm i jest fragmentem okrągłego obrusa, natomiast mniejsza 45 cm to serwetka znaleziona w pewnej gazetce.

Wcześniej nie przyszło mi do głowy szydełkowanie serwetek o sporych rozmiarach, ponieważ byłam pewna, ze nie podołam.

Kupiłam kilka dużych okręgów i będę szaleć dalej. wprawdzie nie bardzo mam co z nimi robić, ale coś wymyślę...jedną na pewno zrobię do białego domku.






Pozdrawiam serdecznie
Kasia

4 komentarze:

  1. Wiedziałam, że jak już zaskoczysz to będziesz dziergać te mandale, bo od tego nie ma odwołania. Dwie kolejne serwetki mają piękny wzór i fajnie że je znalazłaś i dałaś radę, przecież szydełko to nie tylko bombki.
    Pozwodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne mandale!
    Dopiero po nałożeniu na obręczę widać pięknie wzory serwetek🙂🙂

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia