sobota, 19 czerwca 2021

Koronkowa pandemia w czerwcu

 Witam wszystkich

 Dzisiaj będzie krótko!

Wysoka temperatura wyzwoliła we mnie leniwca.

Zasady zabawy znajdziecie na blogu u Ani

Na szczęście kilka dni temu przygotowałam bombki, więc teraz tylko krótka prezentacja.

Nie ma ich wiele, ale zawsze coś niż nic...

Cztery bombki o średnicy około 12 cm - mój autorski projekt - od wymyślenia wzoru po wykonanie.

I jedna większa bombka - do kompletu, który robiłam wcześniej i pokazywałam TUTAJ.



























Pozdrawiam serdecznie
Kasia

7 komentarzy:

  1. Wspaniałe. Autorska bombka rewelacyjna.Gratuluje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu są śliczne , ta czerwień dodaje im uroku to taki świąteczny kolor. Cieszę się bardzo że mogę kolejne bombki zamieścić w galerii. Gratuluję autorskie wzoru, jest genialny!!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne, nie mogę się nadziwić jak Ty te bombki tak równiutko na okrągło robisz i ich kształt pozostaje pełny. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombki piękne, wykonuje Pani bardzo ładne rękodzieła, zazdroszczę talentu i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne bombki w uroczym wzorku :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombki są przepiękne. Zawsze podziwiam ludzi, którzy umieją robić takie cudowne rzeczy. Ja chyba nie mam cierpliwości do takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak przeglądałam twojego bloga i wow. Robisz piękne rzeczy. Te bombki są boskie. Ja kiedyś próbowałam, ale jakoś nigdy nic ładnego mi nie wychodziło

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia