wtorek, 18 maja 2021

Koronkowa pandemia w maju

 Witam wszystkich serdecznie!

Dzisiaj prezentuje moje dekoracje, wykonane w ramach blogowej zabawy - szczegóły TUTAJ.

Nareszcie zużyłam zapas złotych i czerwono -złotych nici. Niestety nadal nie zaprzyjaźniłam się z tymi kolorami. Zdecydowanie wolę czerwony - beż dodatków i udziwnień.

W tym miesiącu nie mogło obyć się bez bombek, ale jest też coś nowego - szyszki - wykonane na podstawie filmu z sieci. robótka przyjemna w wykonaniu, lecz jej usztywnienie na długich i wąskich balonach to już zupełnie inna bajka...nie wiem, czy zrobię ich więcej.

No i bombki nie są koślawe - jak pokazują zdjęcia. 















Pozdrawiam 

Kasia

11 komentarzy:

  1. Wspaniały urobek.Szyszki i bombki cudowne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombki Kasiu świetne jak zawsze, ale te szyszki to marzenie !!! Są genialne, szkoda że z nimi tyle zachodu przy usztywnianiu. Ale czas poświęcony temu zadaniu wart efektu końcowego.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombki są śliczne ale szyszki super jeszcze takich nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko coraz bardziej zapełnia się:)
    Bombki piękne ale te szyszki - rewelacyjne! Szkoda,że tak trudno je usztywniać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jestem pod wrażeniem tych szyszek!!!! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ozdoby, a te szyszki są super, takie nieoczywiste. Jest pięknie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ozdoby !!! szyszki są cudne :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te szyszki są wspaniałe. Bardzo mi się podobają. Jestem pewna, ze gdyby były brązowe to wyglądałyby jak prawdziwe. Robisz bardzo ładne rzeczy, na pewno trzeba mieć cierpliwość do takich ozdób. Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeglądałam Twojego bloga i bardzo mi się spodobały te szyszki, które tutaj zrobiłaś. Te złote wyglądają przepięknie. Zresztą wszystko jest super wykonane. Chciałabym sama tak umieć robić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia