niedziela, 21 lutego 2021

Koronkowa pandemia w lutym

 Witajcie Kochani!

Dzisiaj druga odsłona Koronkowej Pandemii.

Po pierwsze - zdecydowanie nie potrafię robić ładnych zdjęć! Moje bombki na zdjęciach są jakieś niewyględne - koślawe - w rzeczywistości tak nie jest.  Chyba muszę  pożegnać si e z telefonem i wrócić do robienia zdjęć aparatem...

Po drugie - mam duży kłopot z pokazaniem wzoru (co zapewne łączy się z pkt.1).

Po trzecie - czerwone nici z domieszką złota  są ładne w motku, natomiast gotowe bombki urodą mnie nie zachwycają (wyrobię te nici, które mam i następnych nie kupię).

A te pseudo złote nici - jak dla mnie - totalna porażka - nie wiadomo co to - musztarda z odrobina złotej nitki???  Może znacie jakieś naprawdę złote kordonki ??

 Ma być błysk i blask!!!

Po czwarte -  bombki nie mają zawieszek, ponieważ w złotym kolorze dopiero zamówiłam.

Tyle uwag. 

Teraz zdjęcia - zrobiłam 3 duże i 2 małe bombki. Dwie czerwono - złote, dwie czerwone i jedna niby złota.

Wzory ładne, kształt też - jestem zadowolona.




Pozdrawiam serdecznie 
Dbajcie o siebie
Kasia

16 komentarzy:

  1. Kasiu, bombki są bardzo ładne. Najlepiej to widać na zbliżeniach, gdzie można docenić blask metalicznej nitki i wzór. Na pewno nie jest łatwo zrobić zdjęcia takim ażurowym tworom. Cieszę się, że jesteś z nami w tej koronkowej pandemii :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu nie narzekaj bo bombki są cudne i ja się bardzo z nich cieszę niezwykle mi się podobają. Złotą nitkę faktycznie widać i super się błyszczą. Cieszę się, że nadal jesteś w zabawie. Kordonek to polecam wszelki który ma w nazwie metalic złoty, np. ten https://allegro.pl/oferta/kordonek-maximum-metallic-zloto-zloty-kol-1726-9956475591 albo Ten https://karolinaszydelko.pl/maxi-metallic-altin-basak/679-maxi-metallic-altin-basak.html
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybko się uwinełaś. Ja jeszcze nie pomyślałam a tu proszę takie ślicznoty.
    Mam pytanie czy usztywniałaś na balonie.Czy jakiś inny patent.


    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wszystkie.Widać złotą nitkę, też kiedyś miałam taki kordonek ale już nie kupowałam więcej.Powoli choinka się ozdabia .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem jak trudno jest pokazać na zdjęciu przestrzenne prace, bombki są ładne, a złota niteczka będzie się odbijać w świetle choinkowych lampek.
    Jest dobrze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też zdjęcia wychodzą tak sobie. Obiektyw ma to do siebie, że widzi nawet to czego nie ma. Zdjęcia wymagają trochę więcej światła. Można później np. w picasie dodać cieni, wtedy zdjęcie jest bardziej wyraziste. W ostrym słońcu zdjęcia wychodzą znowu prześwietlone i ciężko cokolwiek z nimi zrobić. Dobre aparaty mają samsungi. Złoty kordonek (taki błysk) znalazłam jedynie koral z ariadny, ale nie jest to naturalna nitka tylko poliester. Trzeba dobrze zakończyć robótkę, żeby nitka się nie odplątała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne bombki nie ma co się czepiać. Obrabiam bombki akrylowe, nie trzeba usztywniać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne bombki - wzorek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne bombeczki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bombki są bardzo ładne, tylko kolor czerwony trudno się fotografuje. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne bombeczki :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne i kolorowe są Twoje bombki na choinkę. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno będą pięknie błyszczeć w świetle lamp.
    <3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia