sobota, 27 lutego 2021

Szydełkowe dekoracje

Witajcie 

 U mnie jeszcze 0,5 m śniegu lecz słoneczko i bezchmurne niebo wnoszą powiew wiosny.

 Nie mogę się doczekać "grzebania" w ogródku. Póki co - nadal szydełkuję.

Ostatnio musiałam uzupełnić zapas kordonków i przeraziłam się cenami. Może dlatego, że dawno nic nie kupowałam, a może ceny się zmieniły...

Postanowiłam wykorzystać resztki kordonków i muliny. 

Tak oto powstały kolorowe jajeczka Zwykły splot, ale każdy rząd wykonany innym kolorem.

 Oczywiście było trochę dłubania, ale efekt przerósł moje oczekiwania.




I rzutem na taśmę - kolejne zawieszki w kształcie serca - idealne jako drobne upominki dla znajomych.




Pozdrawiam serdecznie
Kasia

6 komentarzy:

  1. Faktycznie te kolorowe jajeczka wyszły wyśmienicie, świetny sposób na pozbycie się resztek mulin. A serduszka filetem genialne, muszę koniecznie kiedyś spróbować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwykle nie przepadam za pracami zrobionym na szydełku z kolorowej nitki, ale Twoje szydełkowe jajeczka mnie zachwyciły. Serduszka tez piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wesoło się zrobiło,śliczne pisanki.Moje "serce" skradły serca, cudne po poprostu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe jajeczka i zawieszki super :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej ale piekne! Niezwykle sa te tęczowe jajca !!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia