wtorek, 2 lutego 2021

Serca nie tylko na Walentynki

Witajcie!

Jakiś czas temu natrafiłam w sieci na zdjęcia szydełkowych serduszek wykonanych techniką filetu. 

Pisałam kiedyś, że nie mam firan i zasłon w oknach, więc zmieniam zawieszki w zależności od pory roku, czy konkretnej okazji.

Zbliżają się Walentynki, dlatego też wykonałam nowe/inne niż miałam wcześniej serca na szydełku.

Te robótki bardzo wdzięczne. W jeden wieczór robiłam po 2 sztuki. Mam ich 6, lecz utrwaliłam narazie tylko cztery.

Oczywiście będą wisiały w oknach, stąd koraliki i chwosty w dolnej części.

A Wam ja się podobają nowe dekoracje okienne??





Pozdrawiam cieplutko 
Kasia


4 komentarze:

  1. Kasiu są cudne a w oknach będą wyglądać rewelacyjnie. Zawsze mnie pociągał ten filet , ale jakoś nie było czasu i natchnienia żeby się ni zająć. Mówisz dwa w jeden wieczór... no to chyba masz niezłe tempo szydełkowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale się prezentują

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia