niedziela, 14 marca 2021

Koronkowa pandemia w marcu

 Witajcie!

Dzisiaj prezentuję trzecią odsłonę zabawy - szczegóły TUTAJ

Szydełkowanie i codzienny jogging dają mi MOC i siłę w tych trudnych czasach...

Oto moje prace - w jedynych słusznych kolorach w tym roku - czerwony i złoty.

Bombki - średnica około 9 -10 cm





 Dzierganie samych bombek staje się nudne, więc szukałam w sieci inspiracji... i znalazłam...
Pamiętacie może, jak w zamierzchłych czasach PRL'u hitem i krzykiem mody były kolorowe ludziki na choinkę wykonane z puchatych drucików?

Zakupiłam w KiK'u takie kolorowe druciki do parasolek (pokazywałam je TUTAJ ) - wydziergałam na szydełku zwykłe koła o średnicy  ok. 7 cm, czapeczki do rozmiaru drewnianych korali. Wszystko połączyłam klejem na gorąco i  wyszły takie - trochę śmieszne krasnale - ludziki na choinkę. 
 No i pozbyłam się już tej pseudo złotej nici.





I na podsumowanie - mój marcowy komplet w ramach koronkowej pandemii.
Właściwie to krasnale urody koronki nie posiadają, ale jestem z nich bardzo zadowolona.














Pozdrawiam serdecznie 

Kasia

12 komentarzy:

  1. Przepiękne! Bombeczki ekstra a te ludziki są bajeczne, pięknie będą wyglądać

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu jestem w totalnym szoku, Ledwo ogłosiłam podsumowanie lutego a u Ciebie już marzec gotowy. Na dodatek cudny ten marzec te złote ludziki są genialne, miałaś świetny pomysł. Zresztą bombeczki w słusznym kolorze też są cudowne !!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe bombki o taką od lewej muszę sobie stworzyć ;) Krasnale urocze pięknie będą się złocić na choince :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne dekoracje! Też uwielbiam szydełko. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne dekoracje, bombki piękne, ale te krasnale są urocze i bardzo pomysłowe. Jest extra :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam te czasy, aż się łezka w oku kręci. Wspaniałe dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze krasnale,mam takiego jednego białego-udawał aniołka;) Bombki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny wysyp świątecznych bombeczek. Cudne są po prostu i zachwycam się wszystkimi i każdą z osobna. Ludziki rewelacyjne. Pozdrawiam serdecznnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne ! Bombki cudne a ludziki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Urzekły mnie bardzo te ludziki, są naprawdę cudowne i urocze. Bombki tak samo śliczne, zresztą jak wszystko na twoim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia