czwartek, 11 października 2018

ROZWIĄZANIE ZAGADKI

Witam Was serdecznie!

 Jestem na etapie, gdy praca mnie przegania - stad "poślizg" w ogłoszeniu rozwiązania zagadki.

Moja torba... to ten egzemplarz:


Jest trochę płytsza - przygotowana do noszenia dokumentów.

Nikt nie rozwiązał zagadki - ale próbowałyście!!!

Dlatego też postanowiłam  obdarować Was moimi torbami (nie koniecznie tymi, które pokazałam na blogu - jeszcze nie wszystkie pokazałam).

Proszę wysłać do mnie wiadomość ze swoim adresem - każda z Was wygrała torbę!

kasiaagb@tlen.pl

Na wiadomości czekam do końca października.

Pozdrawiam cieplutko
Kasia

5 komentarzy:

  1. Oj jaka przemiła niespodzianka.:) Jeszcze tego nie było żebym źle odpowiedziała i wygrała. Ślicznie dziękuję i gratuluję wszystkim obdarowany. Pozdrawiam milutko Kasiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej Kasiu, kochana dziękuję, ale wiesz, że nie trzeba, :))zostaw sobie, może komuś sprzedaż.
    ja tam wolę spotkać się z tobą na kawce i muszę nad tym pomyśleć

    OdpowiedzUsuń
  3. Niespodzianka.....kto nie lubi upominków? Dziękuję, byłam blisko, a ściślej blisko tonacji,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Takie torby obecnie to skarb, o wiele lepsze o plastikowych teczek czy reklamówek... :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia