sobota, 6 lutego 2016

Różany wianek

Witajcie!!!

W związku ze zmianami kolorów ścian postanowiłam trochę dopasować ozdoby.

Uszyłam  klasyczny,szary wianek i ozdobiłam go tylko trzema różyczkami. Ma być prosto, monochromatycznie, oszczędnie w formie, tak trochę eleganciej...

Różyczki wykonałam z dzianiny, natomiast listki wycięłam z szarego filcu.
Wszystko przykleiłam klejem na gorąco.







Wianek zgłaszam do Wyzwania 

 Wianek powiesiłam go przy lustrze, zamiast krzyżykowego napisu HOME, ale raczej zostanie zawieszony na drzwi do piwnicy.
.


Zawsze lubiłam kolorowe, wręcz energetyczne miejsca, ale chyba gust mi się zmienia, bo we wnętrzach pokochałam beże, szarości i biel.

P.S.: Zapraszam wszystkich gości na  moje candy

pozdrawiam
Kasia

19 komentarzy:

  1. Wianki uwielbiam i mam jeden samodzielnie zrobiony w ten trudny sposób, Twój bardzo pomysłowy i delikatny. Na razie nie mogę wziąć udziału w Twoim
    candy.
    Serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny ten wianuszek a wystrój wnętrz w szarościach wygląda bardzo elegancko . Myślę, że na drzwiach od piwnicy bedzie wyglądał bardzo fajnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się w końcu nauczyć szyć wianuszki, bo są świetne :) A Twój w odcieniach szarości powalił na kolana! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu pomysł super jak i wykonanie, kolor świetny do wnętrz pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł na wianek - pięknie wyszedł!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu wianek jest cudny ! Piękna szara kolorystyka, a róże prezentują się cudnie. Dziękuje za udział w naszym wyzwaniu dla DIY

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wianek. Kiedy zobaczyłam miniaturkę pierwszego zdjęcia myślałam, że to rysunek wykonany ołówkiem :) Też lubię szarości, bo wyglądają świetnie w zestawieniu z każdym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wianuszek, do wnętrza pięknie CI pasuje. Masz śliczny domek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te różyczki! Jak Ty je zrobiłaś? Bombastic są. Dziękuję za udział w wyzwaniu D.I.Y.
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś pokazywałam na blogu jak można takie drobne dekoracje wykonać.

      http://wdomuiogrodziekasi.blogspot.com/2015/01/szarosci-ciag-dalszy-czyli-recyclingowa.html

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Piękny jest ten szary wianek :) Niesamowity...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznusi ten wianek ! Hmmm ... może spróbuję, może się uda !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wianuszek i taki neutralny :) Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wianek. A różyczki dodają uroku całej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna praca :) I świetnie komponuje się z wystrojem wnętrz.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia