czwartek, 11 lutego 2016

Etui na sztucce...po raz kolejny...

Witajcie Kochani!!!

Witam bardzo serdecznie nowych obserwatorów  - rozgośćcie się proszę! 
Mam nadzieję, że znajdziecie tu coś dla siebie.

Świąteczne etui na sztućce całkowicie zdało egzamin, dlatego też uszyłam sobie kolejny zestaw, jako dodatek do wspólnych - rodzinnych posiłków.
Kolorystyką nawiązują do mojej kuchni i mają być uzupełnieniem codziennej zastawy stołowej.
Grafitowa, lniana baza, z czarno-białą, bawełnianą kratką i nutką niebieskości to kolory w mojej kuchni i jadalni.

Etui uszyłam troszkę węższe od poprzednich, aby nie zajmowały  zbyt wiele miejsca na stole. Standardowa długość - 25 cm, szerokość 9,5 cm i  wyglądają  bardzo proporcjonalnie i zagabnie.

Dla zainteresowanych - tutaj pokazywałam jak łatwo uszyć taki dodatek do zastawy stołowej.






Nawet  domownicy pozytywnie wypowiedzieli się o kuchennym dodatku.
(Moja gimnazjalistka nie krzywiła się, lecz stwierdziła, że fajne"to" jest!).




Etui na sztućce zgłaszam do zabawy   w Art - Piaskownica z serii "przyda się"


Ponadto zapraszam Was na moje CANDY - w którym miedzy innymi do wylosowania jest zestaw czterech etui na sztućce.

pozdrawiam zimowo 
Kasia

12 komentarzy:

  1. Gimnazjalistka ma rację :) Super dodatek do zastawy stołowej! Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  2. No ba pewnie, że fajne to jest, a całość na stole prezentuje się "niebiańsko" pięknie. Dziękuję Kasiu za udział w naszym wyzwaniu - ja i cały zespół Art Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  3. Do takiego stołu to aż chce się siadać. Super to sobie wykombinowałaś . Piękny i praktyczny dodatek. Powodzenia w wyzwaniu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentują te etui. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne Kasieńko ! Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i na pewno bardzo praktyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Bardzo elegancko wyglądają na stole:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Często również używam tego rodzaju rozwiązań, chociażby dlatego że tak położone sztućce od razu wydają się ładniejsze i wszystko jest bardziej eleganckie. Tym bardziej, gdy używam sztućców z https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/sztucce to chcę, aby były one jak najbardziej eksponowane.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia