czwartek, 18 lutego 2016

Rękodzielniczy debiut...

Witajcie Kochani !!!

Oglądając Wasze blogi nie sposób zauważyć, że ostatnio królują karki okolicznościowe.
Pozazdrościłam Wam i ... poczyniłam próby wykonania takiego "dzieła". Okazało się, że w domu zachowały się: kolorowe kartki, ozdobne brystole, jakieś dziurkacze, ozdobne nożyczki, tekturki faliste w rożnych kolorach i inne dziwne rzeczy, które można wykorzystać.

Najbardziej ubolewałam nad totalnym brakiem eleganckich wykrojników, ale postanowiłam, że nie dam się!!!

W życiu nie pomyślałabym, że wykonanie kartki jest bardzo trudną i precyzyjną robotą, a pęseta to podstawowe narzędzie!

Oto moje dzieła (tylko proszę się nie śmiać!):





Mając totalne przedszkole na biurku, przygotowałam "bazy" pod kilka kartek i dodatki kwiatowe.
Czy coś z tego więcej uda mi się wykrzesać - czas pokaże... bo tak naprawdę mam mieszane uczucia - mierny efekt, dużo pracy i... niewiele satysfakcji.



pozdrawiam
Kasia

14 komentarzy:

  1. Nie poddawaj się :) fajne kartki Ci wyszły :) Jajka haftowane są super :) kartki z haftem są najprostsze, bo sam haft jest już ozdobą i niewiele trzeba dodawać, żeby zrobić ładną kartkę. Wydaje mi się wręcz, że im mniej tym lepiej. Ja jestem bardzo zadowolona z mojej wielkanocnej kartki z zajączkiem http://kulskowo.blogspot.com/2016/01/236-kartki-wielkanocne-19.html a jest tam tylko trzy elementy i napis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu ale super,że i Ty się wzięłaś za karteczki.Też uważałam ,że to nie dla mnie zajęcie,a jednak jakoś się przekonałam i też coś tam zawsze robię .
    ŚLiczne te karteczki i będziesz robić jeszcze piękniejsze,jestem tego pewna .Fioleciki ach ,coś dla mnie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, ale tu nie ma się z czego śmiać, tu trzeba podziwiać, bo nie mając zbyt wiele stworzyłaś cudne karteczki. Debiut masz baaaardzo udany więc czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Kasiu, super kartki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, ja nie wiem w ogóle o czym ty piszesz, śmiać się? Nigdy w życiu, kartki są rewelacyjne, wiele bym oddała by takie potrafić wykonać, twoje prezentują się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kartki :-) Mnie bardzo się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasieńko Kochana, super debiut karteczkowy ! Oby tak dalej :) Cieszę się, że dołączyłaś do grona scrapkowych :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczki, nie poddawaj się, wychodzą Ci genialne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo, zrobiłaś wspaniałe karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, uważam, ze karteczki bardzo udane:) takie prostsze tez się bardzo podobają:) A są niewątpliwie przydatne w różnych okolicznościach:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są!!! Szczególnie ta fioletowa, cudna!:) Ja nigdy żadnej kartki nie zrobiłam:( Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne . Rób dalej , trening czyni mistrza :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia