poniedziałek, 22 lipca 2024

Wszystkiego po trochu...

 Witam wszystkich serdecznie!

Pogoda szalenie nas rozpieszcza. Siły do jakiejkolwiek pracy brak...

Planów ogrodowych i robótkowych co nie miara i na razie przy planowaniu zostaję. 

Mam kolejny potężny remont. Za jakiś czas napiszę co w trawie piszczy.

Dzisiaj przedstawiam trzy drobiazgi. 

Po pierwsze - zrobiłam świecznik. Kupiłam na ryneczku podstawę od lampki nocnej (za 2 zł) w ślicznym kolorze. Wyrzuciłam gwint i przewód, w Action dokupiłam szklany świecznik i przykleiłam go chińską taśmą i gotowe. Jest bardzo ciekawy i oryginalny świecznik za 6 zł.



Po drugie - w związku z remontem moje ozdobne drzwi z ogrodu musiały zmienić swoje położenie i zastosowanie. Zainspirowałam się zdjęciami z Pinterest'a i zrobiłam konsolę. Jeszcze nie wiem czy będzie to mój stół roboczy w ogrodzie, czy wykorzystam budowlę do dekoracji.






Po trzecie - uszyłam dwie kolorowe torby. Miałam ambitny plan, aby uszyć ich cały stosik, bo zawsze się przydają, ale niestety... nie chce mi się...


Pozdrawiam serdecznie

Kasia

1 komentarz:

  1. Fajne te Twoje torby, ciekawe czy kiedyś Ci się skończy popyt na nie ?? Bo ileż można mieć tych toreb, chyba że tylko ja taka jestem że jak się przyzwyczaję do jednej to potem innych nie chcę.
    Fajne masz te drobiazgi, podziwiam Cię za te duże projekty ich wykonanie. Facetom by się chyba nie chciało , widać że te upały Ci nie przeszkadzają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia