niedziela, 15 stycznia 2023

Szydełkowe bombki - moje wzory.

 Witam was serdecznie!

Czas poświąteczny od lat jest dla mnie okresem odpoczynku. 

Nic nie muszę, ale mogę lub chcę...

Tak wiec w ramach relaksu i chęci spróbowania czegoś wykorzystałam kilka szydełkowych wzorów do wykonania bombek na szydełku.

Dziele się z Wami swoimi projektami - częstujcie się!

Bombeczki sfotografowałam na balonikach, ponieważ tak lepiej widać wzór.

Nici, które użyłam do wykonania prototypów są podobne grubością do kordonka MAXI - tylko matowe.

Bombka nr 1



Bombka nr 2



Bombka nr 3



Bombka nr 4




Bombka nr 5



Bombka nr 6



Bombka nr 7 - Tutaj wzór zupełnie nie wygląd jak na zdjęciu. Moje największe zdziwienie...



PS.: Na zdjęciach zamieściłam adres swojego bloga, ponieważ kilka razy zobaczyłam zdjęcia swoich prac przywłaszczone przez inne osoby.

Pozdrawiam serdecznie

Kasia

7 komentarzy:

  1. Bombki super !! podobają mi się wszystkie. Dzięki za udostępnienie wzorów . A moja numer jeden to bombka Nr 5 jest świetna!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wymyślone wzory, zdolna jesteś, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne bombki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te Twoje bombki! Co do adresu, ja też tak robię. Mojeszydełkowe anioły, które projektowałam wiele lat temu fruwają po całym internecie. Co rusz na jakiś trafiam. Nie mam nic przeciwko, bo skoro wkładałam to się z tym liczyłam, tylko właśnie forma przywłaszczenia, albo nie informowania skąd jest źródło uważam za nieuczciwe. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuuper, bardzo mi się podobają robótki na szydełku. . . ale ja debil jestem bo nie potrafię czytać schematów :((

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne bombki ciekawe wzorki warte wypróbowania :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia