niedziela, 11 września 2022

Rewolucja w ogrodzie cz. 4 - dekoracje.

 Witajcie! 

 Pogoda gwałtownie zmieniła się - w nocy temperatura w okolicy zera. Chłód wdziera się z każdej strony... więc mój zapał ogrodowy nieco przygasa...

Próbuję na nowo zagospodarować części ogrodu, które od lat nie były zmieniane - wzdłuż ogrodzeń.

Nowe obrzeża, nowa agrowłóknina i ściółka ze świeżej kory, więc nowe dekoracje są niezbędne...

Głównym założeniem jest dekoracja ogrodu w taki sposób, aby było mało pracy. Rezygnuje z kwiatów jednorocznych na rzecz innych - łapiących wzrok dekoracji.

Nadal wykorzystuję nagromadzone zapasy i resztki drewna. 

Tak oto powstało takie coś...


Ten kawałek drewna jest fragmentem starego słupa podporowego z tarasu. Wymagał tylko szlifowania i malowania. Dorobiłam też podstawę - do zamocowania słupa w gruncie.


Dekoracja stoi dokładnie na ziemnej skrzynce elektrycznej - a dokładnie ja maskuje.
 Już wiem, że powstaną jeszcze dwa podobne "cosie", bo mam jeszcze 2 skrzynki w ziemi do zamaskowania.



Pozdrawiam jesiennie
Kasia

7 komentarzy:

  1. Piekna praca , to cosik jest piekne, trawa cudnie urósła, taka soczysta.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to coś. Fajnie że wykorzystujesz wszystko co zostało, fajnie też że będą to dekoracje na lata !! Fajne będzie twój ogród.
    U nas tez juz zimno zwłaszcza jak zajdzie słońce, ale dla mnie taka pogoda może być, nie lubię upałów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rośliny ozdobne, owocowe oraz nasiona spokojnie możesz zamówić tutaj https://florexpol.eu/173-cebula-dymka Oferta tego internetowego sklepu ogrodniczego jest moim zdaniem świetna. Sama chce z niej skorzystać, bo wymyśliłam sobie, że jeszcze w tym miesiącu ogarnę ogródek.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia