sobota, 24 kwietnia 2021

Koronkowa pandemia w kwietniu

 Witajcie!

 Dzisiaj kolejna porcja bombek w ramach zabawy - szczegóły TUTAJ

Choroba skutecznie uziemiła mnie w domu, więc zamiast zająć się ogródkiem szaleję z szydełkiem.

Wzór zgapiony z filmiku YouTube, wypróbowany przeze mnie kilka razy - z różnych nici zawsze wychodzi kształtna bombka.

 Bombki wykonane kordonkiem MAXI o średnicy około 10-11 cm.

I jak zwykle - zabrakło mi nici na szóstą bombkę, ale dorobię następnym razem.




A tutaj - abyście nie myśleli, że pokazuje te same bombki - przygotowałam pokaźnych rozmiarów karton i dokładam wykonane w ramach naszej zabawy ozdoby. 
Mam plan - zapełnić to pudło przed Bożym Narodzeniem.

Pozdrawiam 

Kasia

12 komentarzy:

  1. Powoli ozdób przybywa.U mnie w bieli.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu ja myślę, że spoko to pudło zapełnisz. A i tym razem cudne bobki wyszły. Podziwiam Cię za to tworzenie na balonach, ja juz dawno zarzuciłam, jestem leń i nie chce mi się tego tak usztywniam, Na bazach akrylowych nie usztywniam wcale.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pandemia sprzyja rozwojowi talentów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne,do świąt bedzie kopiato

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie będzie wyglądała choinka z tak pięknymi bombkami. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo fajny plan by zapełnić to pudło i chyba bez problemu Ci się uda, a bombki są fantastyczne! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry pomysł, będzie super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję że do świąt tego pudła to nie zamkniesz :)
    Śliczne bombki !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne bombki i fajne stadko się rozrasta :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia