czwartek, 10 grudnia 2020

... nie tylko bombki na szydełku...

Witajcie Kochani!

Święta za pasem, a ja zamiast brać się za porządki nadal dłubię.

Zapragnęłam odmiany...

Nie tylko szydełkowe bombki wyglądają pięknie na choince.

 Ja zrobiłam parasolki i ... nie bardzo wiem jak to nazwać może szydełkowe gruszki?

Wzory parasolek są moje - trochę zgapione z internetu, trochę wymyślone 


Laski wykonane z ozdobnych puchatych drucików (dostępne na Allegro), wklejone klejem na gorąco.
Zamiast drucików można wkleić lizaki w kształcie laski Mikołaja.


A tutaj pokazuję sposób nadania odpowiedniego kształtu i utrwalenia - na styropianowej kulce o średnicy 8 cm.


Kolejne ozdoby to... 
Zrobiłam tylko trzy sztuki, ponieważ niezbyt podoba mi się wykończenie szyjki.
Wzór od miłej Pani z Facebooka.
 Na balonie nie mogłam jej ładnie uformować, a nie chciałam użyć plastikowego wkładu.
 Może to kwestia odpowiednich balonów... dopóki nie znajdę sposobu na idealny kształt - więcej nie będę robić.




Pozdrawiam cieplutko!
Kasia

6 komentarzy:

  1. Prześliczne parasoli i bardzo ładne bombki łezki Kasiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Parasolki są genialne, ale na łezki zdecydowanie polecam akrylowe wkłady , na balonach nigdy nie wyjdą takie ładne. ALe barwo za świetne wzorki na parasolki.
    Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. porządki nie uciekną,śliczności

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu są balony w kształcie niby gruszki, jaja i te nadają się, sa świetne te Twoje nowości, też myślałam nad parasolkami, ale zabrakło czasu na nie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, nie wiedziałam o takich kształtach, poszukam i zrobię następną próbę. Dziękuję za informację, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia