niedziela, 13 grudnia 2020

Chyba ostatnie w tym roku...

 Witam wszystkich!

Dzisiaj kolejne bombki - bardzo ładnie się prezentują, są gęste i kształtne. Wzory - na podstawie filmików z You Toube (Dziergam Bo Lubię)





Kolorowe torby - z długimi uszami pojechały do wielkiego miasta.




I na koniec - zawieszka, która czekała na utrwalenie od lipca i przy okazji "produkcji" bombek załapała się na wykończenie.

Pozdrawiam serdecznie
 i zabieram się za planowanie świątecznych potraw - robotę muszę rozłożyć w czasie, bo nie cierpię stać przy garach...

Kasia

3 komentarze:

  1. Bombeczki też dziergałam identyczne, nawet jedna zrobiłam po swojemu, ale zawieszka mnie powaliła.......Mega pozdrawiam Dusia [ przy garach i ja stać nie znoszę]

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prace Kasiu.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu jest pięknie, podziwiam za ilość !! Ja się zbyt szybko nudzę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia