poniedziałek, 23 listopada 2020

Bombki

Witam wszystkich serdecznie.

Dzisiaj prezentuje bombki wykonane na szydełku. 

Trochę znudziły mi się wzorki z lat ubiegłych, więc szukałam w sieci czegoś innego.

Na pierwszy rzut poszła partia złotych,srebrnych i białych bombek na podstawie prostego wzoru znalezionego w czeluściach Pinterest'u. 

 Bombka jest kształtna, ma średnice około 10 cm

Profilaktycznie nie będę publikować rozpisanych przez siebie wzorów, ponieważ kilka razy przeczytałam w sieci (Facebook) dyskusje, a raczej pretensje o nieprzestrzeganie praw autorskich.

 Najzabawniejsze jest to, ze wiele wzorów pochodzi z chińskich czy rosyjskich stron, a ktoś przypisuje sobie autorski projekt i jeszcze bardzo się oburza, że inni robią podobne prace.

Dodam tylko, że często rozpisuję sobie wzór na podstawie zdjęcia gotowej bombki lub modyfikuję wzór do grubości nitki.



Pozdrawiam serdecznie i testuje dalej nowe wzory.
 
Kasia

4 komentarze:

  1. Super, bombeczki się dziergają.....ja również często dopasowuje wzór do swoich potrzeb, pewnie to norma u osób dziergających pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu jak zawsze świetne. Ja tam ostatnio jestem wierna filmikom AureliiMyszkiSzarej. To na ich podstawie opanowałam właśnie szydełko. A z Twoich te złote bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał! Naprawdę ładny wzorek znalazłaś . Te srebrne są śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bombki Kasiu.:) Mi najbardziej podobają się białe.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia