niedziela, 26 kwietnia 2020

Krzesło - hamak

Witajcie serdecznie!
Dzisiaj chwalę się nowym projektem. 
Od dawna chodziło mi po głowie wykonanie takiego fotelo-hamaka inspirowanego fotelem brazylijskim.
Oczywiście mogłam kupić w sklepie, a to byłoby zbyt proste... więc sobie zrobiłam.
Odszukałam w internecie informacje na temat wymiarów i sposobu wykonania. Poszło wyjątkowo sprawnie i szybko.
I jest - czerwony, z wygodnymi poduszkami i już przetestowany. 
Do przedmiotów ładnych zawsze podchodzę z rezerwą, a tu miła niespodzianka!
Fotel jest bardzo wygodny.




Na swoim miejscu jest już moja ogrodowa "zabawka".

Na zdjęciach widać pole po sąsiedzku. odkąd mamy tę działkę - zawsze graniczyliśmy z łąką - pastwiskiem, a teraz - niespodzianka - pole zaorane. Ciekawe, co teraz będzie...

Pozdrawiam serdecznie, dbajcie o siebie!
Kasia

8 komentarzy:

  1. Fajny ten fotel wygląda na wygodny !! Na działce super, mam nadzieję że goście będą w ty roku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry wieczór Pani Kasiu aż niemożliwe że rączki Pani czarują takie cuda wręcz nie można oderwać oczu od Pani stron cuda cuda cuda dech zapiera życzę dużo zdrowia i jeszcze piękniejszych prac pozdrawiam gorąco Jolka

    OdpowiedzUsuń
  4. I jeszcze może bardzo taka maleńka prośba czy mogłabym prosić o dokładniejsze napisanie objaśnień do schematu sowy a abażury to szczyt Himalajów przepiękne
    jolanta.k553@wp.pl serdecznie pozdrawiam i przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mata wiklinowa to idealny produkt do ogrodu - pieknie się prezentuje, ma wiele zastosowań, jest bardzo trwała i naturalna - sprawdź dostępne wymiary https://ogrodzeniawiklinowe.pl/kategoria-produktu/maty-wiklinowe-180cm/

    OdpowiedzUsuń
  6. Macie w domku letniskowym kominek? My niedawno postawiliśmy domek na działce i zastanawiamy się nad zamówieniem kominka z https://ignif.com/ Nie chcemy elektrycznego kominka tylko tradycyjny. Taki wydaje mi się najlepszy.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia