niedziela, 1 marca 2020

Szydełkowe zawieszki

Witajcie!
 Kolejne zawieszki - na okno, na drzwi, na lustro - jak kto woli. 
Zdjęcie gotowej zobaczyłam w sieci, rozrysowałam wzór i machnęłam od razu dwie sztuki.
Oczywiście nie uniknęłam pomyłek, ale nie zmieniły one wzoru, więc zostawiłam jak wyszło.
Robota dosyć szybka i łatwa, a efekt... oceńcie sami. 

Rozmiary spore - wysokość około 35 cm, szerokość około 22 cm.
Turkusowa - kordonek Kaja
Biała - kordonek MAXI







Pozdrawiam serdecznie
Kasia

3 komentarze:

  1. Powiem tak , zawieszka cudna, osobiście podziwiam za umiejętność rozpisania wzoru. Niby tylko FILET ale i tak jestem pełna podziwu. Nie dszłam jeszcze do takiego stopnia wtajemniczenia.
    Na oknie wygląda super !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Aniu, ja również myślałam, że filet nie dla mnie jest, ale po kilku próbach postanowiłam zrobić coś konkretnego. Nie spodziewałam się prostej i przyjemnej pracy, wiec szukam w sieci innych (prostych) wzorów zawieszek. Spróbuj wiec, a zobaczysz ze to prościzna - zwłaszcza dla księgowej, która umie liczyć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zawieszki wyczarowałaś. Trzecie zdjęcie doskonale obrazuje jaki fajny klimat tworzy taka ozdoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia