sobota, 7 grudnia 2019

Szydełkowe bombki - nowe wzory

Witam Was serdecznie!!!

Przygotowania do świat ruszyły pełna parą.  
Naoglądałam się w sieci rożnych- pięknych  bombek i postanowiłam zgapić wzory.
Zrobiłam próbę, ale jak zwykle - kształt był daleki od ideału, więc dołożyłam własne modyfikacje.

Zdradzę Wam jeszcze mój patent na kształtnie bombki. 
Wiadomo, że nie każdy balonik napompuje się na idealną kulę, więc gdy bombki trochę przeschną na balonach tzn. są prawie suche i nie lepią się - delikatnie wypuszczam powietrze z balonów i tam gdzie potrzeba - formuję kulę ręcznie. Oczywiście trzeba to robić delikatnie - bombka jest jeszcze miękka, ale ma pożądany kształt i dosuszam na grzejniku - już bez baloników.

Prezentuję bombki jeszcze w balonikach, ponieważ w takiej postaci lepiej widać ich wzór.

Bombka nr 1 - średnica około 10 cm





 Bombka nr 2 - średnica około 6-7 cm





A tutaj - popatrzcie jaką niespodziankę sprawiła mi Dusia
Jakiś czas temu odgadłam zagadkę i otrzymałam upominki - świąteczne ozdoby, których sama nie potrafię zrobić. Jestem szalenie zadowolona.
 Danusiu - BARDZO DZIĘKUJĘ !



Pozdrawiam prawie świątecznie
Kasia

3 komentarze:

  1. Śliczności Kasiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu pewnie tak mają wszystkie dziergające osoby- zazwyczaj modyfikujemy wzory.....bombeczki świetne, a co do upominku miło mi,że podoba się, bo dziergającej , szyjącej itp. Osobie bardzo trudno jest zrobić upominek...zrobiłam dzwoneczki, których u Ciebie nie widziałam i pierwsze bombeczki w kształcie serducha......dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, delikatne ozdoby - Spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia