środa, 1 maja 2019

Dekoracja - obraz, czyli recycling w moim wydaniu

Witajcie!!!

Była sobie rama, a raczej duży, okropny obraz w ciężkiej ramie.
Czekał w kącie, aż ktoś zlituje się i wyniesie go do śmietnika.
Odkryłam go przypadkiem i przygarnęłam. Serwetki dostałam od babci - miały trafić do śmietnika (moja babcia wyrzuca, co się da - aby "potem" nie było po niej dużego sprzątania...). Jednak w przypływie jasności umysłu zadzwoniła do mnie i zapytała czy je chcę. No i chciałam...
Szlifowanie, szpachlowanie, malowanie, wizyta u szklarza...
Resztę historii pokazują zdjęcia.







Efekt końcowy całkowicie mnie zadowala, ale zdjęcia nie oddają uroku tej nieco dziwnej dekoracji.

Pozdrawiam wiosennie
Kasia

6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Super dekoracja powstała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz, że dzisiaj robiłam przegląd serwetek , też pod tym kątem, odłozyłam i poczekam , aż nadarzy mi się rama ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w internecie rożne obrazy z serwetek, ale realny wygląd jest dużo lepszy od zdjęć. Pozdrawiam

      Usuń
  3. fajny pomysł na nietuzinkowa dekoracje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia