sobota, 12 maja 2018

Nowa dekoracja w ogrodzie

Witam Was serdecznie!

W końcu mam ciepłość!
Brakuje mi czasu na moje wszystkie projekty.
 Musze wybierać, wiec wybieram odpoczynek na rowerze... cała reszta czeka...

Rok temu zobaczyłam na własne oczy - a nie na zdjęciach - rowerowy kwietnik. Urzekł mnie i postanowiłam sobie taki zrobić. 
A, że znalazłam wszystkie potrzebne rekwizyty w przepastnej piwnicy, poszło szybko i sprawnie.

Z roweru wymontowałam  kabelki, przerzutki, hamulce i oświetlenie, zerwałam wszystkie naklejki. Wyszorowałam go mleczkiem do czyszczenia i stwierdziłam, że przyzwoicie wygląda bez malowania (na które też byłam gotowa).
Pomalowałam tylko koszyki, ponieważ w oryginale były czarne i zamontowałam je do roweru za pomocą "trytytek"- plastikowych opasek zaciskowych.


Aby rower ładnie i bezpiecznie stał, zamontowaliśmy do niego pręt, który jest wsuwany w rurkę wbita głęboko w ziemię - w każdej chwili można go wyjąć i  odstawić.






Na tarasie rządzą bratki. Nie ma pomysłu czym je zastąpić.


Pierwszy raz zakwitł bez, który posadziliśmy przed bramą 10 lat temu - z jednej malutkiej gałązki.


Pozdrawiam serdecznie 
Kasia

10 komentarzy:

  1. Wiesz co ?! Kwietnik jest rewelacyjny i bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bratki są ładne i ładnie wyglądają i są takie swojskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu świetne pomysły za mną rower w ogrodzie chodzi od lat - uroczy taki kwietnik :) ten wiszący stelaż piękny :) Kosze z bratkami pięknie zdobią Ci schody a potem może pelargonie lub begonie ;)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z rowerem świetny- ja również szukam miejsca na taką ozdobę...co do bratków?to zależy dużo jak to strona?południe itp. pięknie rosną Lantany- długo kwitną, pelargonie bluszczolistne- kwiaty nie pełne, a jesli wschodnia strona to oczywiście begonie i niecierpki, kwitną ładnie i długo pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. ta rowerowa dekoracja to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rower super ja wo.e inne kwiaty bratki kojarzą się raczej z mniej przyjemnym czasem;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze zachwycają mnie te rowerowe dekoracje, cudo. Kocham rowery, kocham kwiaty i takie połączenie jest jak dla mnie idealne. Cudna robota. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń

  8. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Thanks for sharing the good information!
    bigwin ออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  9. Oświetlenie w ogrodzie jest bardzo ważne, my sobie zamontowaliśmy takie naświetlacze https://www.interblue.pl/oswietlenie/naswietlacze-led/ energooszczędne i dają naprawdę dużo światła. Można wieczorami miło spędzać czas.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia