piątek, 20 lutego 2015

Ale jaja....

Witajcie Kochani!!!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać szydełkowe jajka jakie udało mi się "wydłubać" za pomocą szydełka.
W internecie roi się od różnych wzorów. Wypróbowałam kilka z nich, ale tylko jeden przypadł mi do gustu. Nie twierdzę, że inne są nieładne, ale te, które pokazuję wychodzą bez poprawek z nici różnej grubości - nie tracą formy, tylko są ciut większe lub mniejsze. Wzór łatwy, przyjemny w robocie.
Jeżeli ktoś chciaby takie mieć - piszcie - dogadamy się!

Jeszcze cieplutkie - tuż po utrwaleniu i wysuszeniu:








Jajeczka zgłaszam na WYZWANIE do Ilonki


A tutaj wrzucam wzory, z których korzystałam -  znalezione na www.stylowi.pl
zrobiłam wzór prawy- na górze


A z tych propozycji wykorzystałam wzór na dole - pierwszy z lewej;


pozdrawiam serdecznie
Kasia

33 komentarze:

  1. Świetne jajeczka jestem pod wrażeniem ile ich natworzyłaś :) Zapraszam także do mnie http://mojecudawianki1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie milutkie te pisanki, i od razu wyprofilowane na sztywno. Super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu ale nadziergalaś tych jajec cała masę . Są śliczne takie kolorowe. Razem w koszyczku będa fajnie wyglądać. A moja praca jeszcze w lesie , ale pomysł juz jest więc to juz połowa sukcesu.
    Powodzenia w głosowaniu i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe stadko ;-) Podziwiam umiejętność utrwalania kształtu ( sama próbowałam i nie od razu mi się to udało ).

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację co do wzorów , nie każdy wzór prezentuje się jako pisanka - ładnie , masz ich sporo , świetne kolory i pięknie usztywnione - kształtnie pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ich dużo! Świetnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ogromna ilość ślicznych jajeczek na prawdę podziwiam pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. superaśne! Uwielbiam tego typu ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się zajajowałaś:) super jajeczka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale wysyp pięknych i cudownych jajeczek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. ile jajeczek :) do koszyczka
    zapraszam go grupy z przydasiami https://www.facebook.com/groups/1565452013693899/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu normalnie jakbyś w kierat wpadła,tyle tych ślicznych jajców postało.kolorowo i świątecznie się zrobiło.
    Powodzenia u Ilonki .
    Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale z Ciebie "kobieta z jajami "świetne są i pięknie się prezentują-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Narobiłaś sobie jaj i to takich pieknych;)
    Mnie się bardzo podobają z kwiatuszkiem na środku.
    Bardzo lubię szydełkowe jaja i wcześniej tez je dziergałam,ale coś mnie ostatnio od szydełka odrzuca.
    Dzięki za udział w zabawie i życzę powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem ilości wielkanocnych jaj :-). Ich zrobienie wymagało na pewno dużo pracy ;-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kolorowe jajeczka:) i jaka imponująca ilość:) jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, kolorowo i świątecznie u Ciebie:) Tyle wspaniałych wielkanocnych jaj "zniosłaś";) - ilość jest imponująca. A te z kwiatuszkiem wpadły mi w oczko :)
    Życzę powodzenia w zabawie :) Pozdrawiam cieplutko :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne,kolorowe,jest na czym ko zahaczyć,a jeszcze,a jeszcze jaka ich obfitość...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczności a produkcja widze hurtowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale nadziergalas jajek i jakie kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale nadziergalas jajek i jakie kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowite... zawsze zastanawiało mnie jak usztynia się ... jaja? ;))))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kolorowe jajeczka;)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  24. to już ilość hurtowa!
    podziaiam , bo mnie taką ilość nigdy nie udało sie przygotować:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurczę, ale tych jajeczek nadziergałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasznie dużo ślicznych jajeczek zniosłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne i w tej ilości robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Piękna kolorowa produkcja!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. fantastyczne! koronkowa robota! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia