sobota, 17 czerwca 2023

Podkładki

 Witam Was serdecznie. 

Pomalutku uczę się obsługi nowej maszyny. Poznaję jej możliwości i troszkę testuję.

Dlatego też moje uszytki przez jakiś czas nie będą skomplikowane - zanim na dobre nie zaprzyjaźnię się z maszyną.

W ramach treningu (który podobno czyni mistrza) uszyłam dwie podkładki.

W mojej kuchni przy zlewie od kilku lat leży sobie materiałowa podkładka, wykorzystywana do odkładania mokrych naczyń i garnków, ponieważ przy narożnym zlewie nie mam dużego ociekacza.

Jakoś czas temu wpadł mi w oko filmik, w którym pokazywano jak uszyć łapki do garnków ze skrawków materiałów. Wykorzystałam ten pomysł i uszyłam podkładki z resztek, które zostały po szyciu toreb.





Pozdrawiam serdecznie
Kasia

2 komentarze:

  1. Fajne są takie podkładki z resztek !! Podziwiam Twoje uszytki od dawna zawsze coś fajnego wymyślisz !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia