poniedziałek, 30 maja 2022

Obrazki

 Witam Was serdecznie!

Zupełnie niespodziewanie - tak jakoś wyszło - zrobiłam "obrazki" do salonu.

Jako, że powierzchnia ścian jest spora, mogłam zaszaleć...

Jak zwykle - wykorzystałam zgromadzone zapasy.


Piękny, dębowy front od szafki wykorzystałam jako bazę dla ręcznie robionych bursztynowych i szklanych aniołów.
Z efektu jestem bardzo zadowolona. Zdjęcia nie oddają w pełni uroku tej dekoracji. Musicie mi uwierzyć na słowo - jest śliczna.




3 proste obrazki powstały z... materiału. Kiedyś kupiłam pastelowy kupon z kolekcji Laury Ashley i nie miałam na niego pomysłu. Kolejnych poszewek na poduszki nie chciałam, więc materiał czekał na lepsze czasy. I się doczekał...Grubo tkany wygląda jak lniana surówka. Również jestem zadowolona z efektu.


Pozdrawiam serdecznie
Kasia

2 komentarze:

  1. Ależ masz piękne pomysły i zdolna jesteś.Bardzo podobają mi się 3 obrazki z tkaniny , cudnie wyglądają, zresztą wszystkie dekoracje są piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu jest super, wierzę ze zdjęcia nie oddadzą uroku tych ścian. Masz super pomysły !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia