czwartek, 9 grudnia 2021

Kolorowe bombki

 Witajcie!

Dzisiaj krótko, bo czasu nie ma i robota czeka ...

Udało mi się spełnić nietypową (jak dla mnie) prośbę.

Poproszono mnie o przygotowanie szydełkowych kolorowych bombek na choinkę do Kościoła.

Czasu miałam niewiele - od środy - do niedzieli, w poniedziałek wysyłka.

Takiego tempa jeszcze nie miałam....

ale udało się....

 Kilka bombek miałam w tak zwanym zapasie, resztę zrobiłam.

 W sumie wyszło około 50 sztuk bombek + kilka parasolek.

 Normalnie nie wiem, jak to się udało. Jednak dotarły już na miejsce i ozdobią choinkę w gdańskiej Katedrze.




Pozdrawiam serdecznie
Kasia

6 komentarzy:

  1. Super się Kasiu spisałaś, ale te parasolki są bombowa i świetny pomysł z tymi kreatywnymi drucikami zamiast rączki. Szkoda że do Gdańska mam tak daleko ale chętnie bym je zobaczyła na żywo!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ależ ekspresowe zamówienie. Świetna robota. Teraz by się przydało zobaczyć jak wyglądają na tej katedrakneh choince :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szacun, tempo na maxa , kawał pięknej roboty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia