wtorek, 26 stycznia 2021

Koronkowa pandemia w styczniu

Witajcie Kochani ! 

Wraz z nadejściem nowego roku zapisałam się do zabawy pt" Koronkowa pandemia". Szczegóły znajdziecie między innymi TUTAJ.

Udział w tym przedsięwzięciu ma mnie zmotywować do pracy przez cały rok, ponieważ ustaliłam z córka zmianę tegorocznej kolorystyki na Boże Narodzenie 2021- będzie czerwono i złoto.

Zaczynam pomalutku... przecież cały rok przede mną...

Zrobiłam bombkę - sama sobie wymyśliłam i rozrysowałam wzór - z czego jestem niezmiernie dumna.

Zrobiłam też śnieżynkę w wersji 3D (sklejona klejem na gorąco, a klej zamaskowany świecidełkami) - i tutaj efekt mnie nie zadowala. 

Więcej takiej nie zrobię, bo nie podoba mi się. 





Pozdrawiam cieplutko
Kasia

10 komentarzy:

  1. Kasiu niezmiernie się cieszę że dołączyłaś do naszej zabawy i mam nadzieję że wytrwasz w niej do końca. Bombka jest rewelacyjna co do gwiazdki mam mieszane uczucia, chyba takie na płasko bardziej mi się podobają .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie zapału mi nie brakuje - zobaczymy co będzie dalej... Gwiazdki płaskie wyglądają o wiele zgrabniej. Ale zrobiłam i teraz jestem pewna że efektu nie ma!

      Usuń
  2. Ale piękne te ozdoby na choinkę. Cideńko. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam kto u mnie komentarz zostawił,dziękuję. Bombka urocza a gwiazdka może się inaczej prezentować na choince.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ze spróbowałaś :) urocze prace !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna bombka:) Ja myślę,że ta śnieżynka na gałązce będzie się zupełnie inaczej prezentować. Mam takie gwiazdki w taki sposób składane jeszcze z dzieciństwa i gdy wiszą wyglądają zupełnie inaczej, ale moje są białe.Może zrób drugą złotą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że dołączasz do naszej zabawy. Prace śliczne, bombka urocza i baaardzo energetyczna :-) Z niecierpliwością czekam na kolejne prace i masz rację, pomalutku, bo nigdzie się nam nie spieszy, to ma być przyjemność , a nie "przedświąteczne wyścigi";-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O to chodzi by nigdzie nie pędzić tylko powolutku zasypać świat koronkami. Gratuluję przede wszystkim bombki, nigdy takich przestrzennych nie próbowałam, ale cały rok przede mną;-) Dobrej zabawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że dołączyłaś do zabawy!
    Powolutku zasypiemy świat koronkami! Taka delikatna rewolucja ;)
    A tego typu bombki świetnie sprawdziły by się jako ozdobna girlanda ze światełkiem w każdej bombce :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia