środa, 12 lutego 2020

Zabawka dla dzieci w ogrodzie

Witajcie!

Rozpoczęliśmy przygotowania naszego domku letniskowego do letniego sezonu.
W kuchni udało się zamontować zmywarkę (wielkie ukłony dla stolarza), trochę dodatków trafi na taras i na podwórko.
Do placu zabaw dla dzieci, inspirując się pomysłami z sieci, SAMA wykonałam "zabawkę". 
Jestem z niej bardzo dumna, ponieważ wszystko wykonałam własnoręcznie z zapasów desek: szlifowanie, docinanie, malowanie i skręcanie.
Pojemnikami na piłki są metalowe osłonki z IKEA - cyfry namalowałam farbą w spray'u
Teraz czekam na lepszą pogodę, aby zamontować ją przy piaskownicy.



Po lewej stronie jest mały wkręt, który będzie pełnił role wieszaczka na siatkę z plastikowymi piłeczkami.


Mam jeszcze kilka pomysłów na proste i efektowne zabawki ogrodowe dla dzieci, które można wykonać w domu z posiadanych materiałów, ale muszę poczekać do nie co wyższych temperatur, ponieważ w nieogrzewanym garażu warunki pracy są mało komfortowe...

... ale na pewno pokażę Wam co wymyśliłam. 

Pozdrawiam serdecznie
Kasia

4 komentarze:

  1. Kasiu pięknie to zrobiłaś , lubię takie przydatne rzeczy w domu i ogrodzie, czekam więc na kolejne twoje pomysły

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysłowa z ciebie kobieta

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na kreatywne wykorzystanie starych doniczek czy wiaderek. Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia