wtorek, 28 stycznia 2020

Szydełkowa sowa... czyli zawieszka na okno

Witajcie serdecznie!

Ostatnio "zafiksowałam się"  w temacie szydełkowych zawieszek na okna. 
We wnętrzach bez firanek (jak u mnie) ocieplają pomieszczenie i nadają mu klimatu.
Czas śnieżynek i aniołków za nami, za chwilę zawieszę serduszka, ale co dalej?
Zaczęłam rozglądać się za innymi dekoracjami i natrafiłam między innymi na sowę.
Oczywiście wzór znaleziony w sieci (pinterest.com) zwrócił moją uwagę ze względu na pokaźny rozmiar.
Jak zwykle nie obyło się bez problemów, ponieważ w rzeczywistości proporcje postaci wg. wzoru nie były dobre, wiec musiałam trochę zmodyfikować brzuszek i ogon sowy (3 razy prułam i poprawiałam).
Z efektu jestem zadowolona.





Wzór z sieci:


Pozdrawiam prawie wiosennie
Kasia

6 komentarzy:

  1. Piękne u ciebie okno, z tymi zawieszkami , mnie z szydełkiem nie po drodze

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest i do okna bardzo pasuje jako zawieszka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa taka sowa, też je lubię i może się pokuszę, Twoja jest przepiękna

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia