niedziela, 19 sierpnia 2018

Torby nadal w natarciu...

Witajcie!

Moje torby podobają się... niektórzy nawet się zachwycili (no, chyba, że oszukują!), dlatego też kolejny raz zaszalałam i uszyłam ich trochę. 
 Dzisiaj zaprezentuję torby, w których wykorzystałam prześliczne hafciki, które otrzymałam od Dusi w ramach zabawy podaj dalej.

 I jestem z nich niezmiernie zadowolona.
Rozmiary ciut większe od standardowych, bo przecież to torby na zakupy, a nie na spacer!







Pozdrawiam serdecznie 
Kasia

8 komentarzy:

  1. Torby świetne - nie oszukuję:) można się nimi zachwycić!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wykorzystałaś hafty, świetne torby, a jakie praktyczne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne torby! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również się bardzo podobają:) i też nie oszukuje.
    pozdrawiam serdecznie

    PS. Moja mama znalazła u Ciebie abażury szydełkowe i się w nich zakochała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta z deserkiem mruga do mnie zalotnie. :) Są piękne, starannie uszyte. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To są naprawdę rewelacyjne torby, mega mi się podobają. Kojarzą mi się z odległymi czasami, mają swój klimat. Dla mnie rewelacja! <3 :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia