piątek, 29 stycznia 2016

Na czerwono...

Witajcie serdecznie!!!
Urlop na całego..., robię to co lubię i to, na co mam ochotę - nic poza tym!
I... całkiem fajnie mi wychodzi...
W ramach zmniejszania zasobów tkanin uszyłam kolejny patchworkowy pled (koc, narzutę - jak kto woli).
Czerwonych kawałków tkanin miałam sporo. Na dodatek wypatrzyłam w "peweksie" piękne zasłony -w czerwone scenki rodzajowe za 12 zł i wiedziałam, że tylko takiego materiału mi brakowało. Dla zneutralizowania czerwieni dodałam kolory beżowe i kremowe.
Jak zwykle -krzywo - tzn. kwadraty się rozjechały, ale chyba taki ich urok.
Poszewki dwie - bo zostały gotowe kwadraty.

Wymiary pledu: 165 cm/ 210 cm.
Poduszki; 40cm/ 40cm



Lewa strona pledu.







Komplet najprawdopodobniej pojedzie do białego domku w Górze.

Swoje "uszytki" zgłaszam do zabawy u Asi:

pozdrawiam prawie wiosennie
Kasia

16 komentarzy:

  1. Ależ Ci się trafił extra materiał! Świetny komplet stworzyłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, przesadzasz z tym rozjeżdżeniem się kwadratów, piękny patchwork i kolory. Zauważyłam, że dość rzadko pikowałaś, a ja teraz mam fazę na pikowanie, byłam nawet na kursie pikowania.
    Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzywizn wcale nie widzę.Super komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba oślepłam bo nie widze żeby się coś tam rozjechało. Jest pięknie i kolorowo Super materiał wypatrzyłaś. Ja bym też brała w ciemno.
    W białym domku będzie bardzo fajnie wyglądał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dziękuję ,ale cudnie Kasiu ,ciągle się zachwycam tym co uszyjesz,bo masz do tego ogromny talent .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet! Wspaniałe rzeczy tworzysz:) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplecik! Ja od tak dawna marzyłam o szyciu patchworkowej narzuty, ale nigdy nie umiałam dobrać tkanin. Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna marzę o uszyciu czegoś podobnego - niestetety brak mi dwóch rzeczy: umiejętności i cierpliwości ; ) Jestem pod wrażeniem - piękne kolory!!! Przy okazji dziękuję za udział w candy - powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ona jest rewelacyjna!!!! Bardzo mi się podoba, chyba się skuszę na podobną u siebie :)
    Tylko jeszcze żeby wychodziło mi równe szycie kwadratów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Równością szycia kwadratów nie ma się co przejmować, bo... i tak się coś rozjedzie. niestety bez specjalnej maty i noża chyba niemożliwe jest wykonanie z dokładnością do milimetra.

      Usuń
  10. jak dla mnie śliczny, krzywizn nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, ile pracy! Podziwiam trud włożony w wycięcie, zszycie... Pod pledem musi być ciepło :)
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW ! Wspaniały ten pled.
    Och, jak ja Tobie zazdroszczę, że potrafisz szyć ...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia