sobota, 8 sierpnia 2015

Dekoracja stołu na tarasie

Witajcie wakacyjnie i upalnie!!!
Z urlopu przywiozłam kilka dekoracyjnych drobiazgów i... chcąc być "na czasie" przygotowałam dekorację stołu na tarasie.
Podczas urlopu oczywiście odpoczywałam, ale także pochodziłam po sklepach i oglądałam aktualne dekoracje tarasowo-ogrodowe. 
Krzykiem mody u naszych zachodnich sąsiadów są własnie duże tace z lampionami o drobiazgami dekoracyjnymi na stołach.

Tacy nie posiadałam, ale miałam drewniane skrzyneczki. Jedna rozmontowałam - wyrwałam zawiasy i zapięcie, pomalowałam białym sadolinem, krawędzie przetarłam i mam!
Wszystkie "pierdołki: wyszukałam w domu i w piwnicy. Kupiłam ceramiczne kule z motywem lawendy, a malutką latarenkę w kształcie domku dostałam od siostry.


Niebieskie akcenty współgrają z kolorem siedzeń.







pozdrawiam 
Kasia

15 komentarzy:

  1. Rewelacyjna kompozycja na taras, muszę podpatrzyć i podobną zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak niewiele trzeba, żeby zagościł wakacyjny klimat.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dekoracja, kilka drobiazgów właściwie dobranych i piekny efekt
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna aranżacja, urocza. Fajnie się prezentuje także cały taras. Miło na takim wypoczywać. Fajnie, że wróciłaś, będzie co podziwiać :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie to wygląda!!
    jak na razie nie mam tarasu, ale może kiedyś sie doczekam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi sie wlasny dom! i Taki wlasnie tarasik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł z tą tacą , zawsze można kombinować z inną kompozycja; )pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała dekoracja, aż się chce zasiąść przy takim stole do kawy wieczorową porą. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza dekoracja. I bardzo praktyczna - wszystko na tacy, więc gdy chcemy wytrzeć stół, wystarczy przesunąć tacę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też w pierwszej chwili pomyślałam że jest nie tylko piękna ale i praktyczna, urzekła mnie ta świeczka w słoiku z tymi niebieskimi kamyczkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Słoik po cukierkach-landrynkach z Lidla, aa widziałam słój wypełniony drobnym piaskiem i muszelkami z jeziora - tez ładnie wygląda.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Nie zwiewa Ci tego? Podoba mi się w formacie tacki, bo można wszystko na raz zgarnąć i ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  12. No własnie niczego wiatr nie wywiewa - sama jestem pozytywnie zdziwiona, ale może dlatego, że mój taras jest nieco osłonięty... sama nie wiem...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia