niedziela, 6 kwietnia 2014

Wielkie sprzątanie i wielkanocne prezenty

Witajcie kochani!
Cały weekend spędziłam "jeżdżąc na szmacie" i ledwie żyję- ale efekt jest !! Cały dom wysprzątany, wszystkie "kąty", zakamarki i okna czyste, szafy przewietrzone!!! Wiec u mnie już święta!!! Od jutra zaczynam wystawiać świąteczne dekoracje - a mam ich sporo.
Wzięłam udział w wymiance zorganizowanej przez Dianę. Moją parą była właśnie Diana - autorka bloga, kobieta z wielką pasją, fantazją i fajnymi zdolnościami.
Zobaczcie jakie skarby dostałam:
Wianek już wisi w kuchni, poduszka jutro znajdzie się na miejscu.

Ja natomiast wysłałam Dianie takie drobiazgi:

Największt kłopot miałam z kolorem mięty, ponieważ bardzo trudno znaleźć taki materiał "na prowincji", wiec brałam co jest!

A przy okazji - mała anegdota - Podczas wykańczania łazienki potrzebowaliśmy  fugę w kolorze mięty. Została kupiona, ale zabrakło i trzeba było dokupić. Gdy pojechałam do sklepu, poinformowano mnie, że nie ma fugi miętowej jest tylko w kolorze mint! Pracownik nie dał sobie wytłumaczyć, że jest to ten sam kolor - więc wariatką zostałam ja!!!!

pozdrawiam Kasia

6 komentarzy:

  1. Mint, poniewaz tak pisalo na opakowaniu...hahaha ;)))
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wymianka. Pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam Ciebie po odbior przyznanego Tobie wyroznienia http://szymkowerobotki.blogspot.ie/2014/04/szymka-active-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, słodkie zajączki :) kolory bardzo trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super upominki , a jeśli Jesteście zadowolone to cała radość pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuję za każe słowo...
Pozdrawiam Kasia