piątek, 1 października 2021

Koronkowa pandemia we wrześniu

 witam Was serdecznie!

 Ostatnio nie wyrabiam na zakrętach. 

Z początkiem września rozpoczęliśmy w domu duży remont - wymiana elewacji, przebudowa tarasu, wymiana płytek i balustrad na schodach i na tarasie, wymiana opaski wokół domu oraz dodatkowe utwardzenia kostką brukową - taki był pierwotny plan.

Remont idzie jak po grudzie, ale o tym napiszę innym razem...

Dzisiaj prezentuję kolejną porcję czerwonych bombek w ramach zabawy.

 Szczegóły TUTAJ

Przezornie zrobiłam je jeszcze w sierpniu, bo teraz nie miałabym ani siły ani czasu...

Cztery bombeczki powieliły wzór, który wcześniej już robiłam i jedna bombka - u mnie nowość - ale jakoś mnie nie zachwyciła- może w bieli będzie jej do twarzy.





Pozdrawiam serdecznie
Kasia

5 komentarzy:

  1. Kasiu cudne jak zawsze. Jestem pełna podziwu dla Ciebie za to robienie bombek na balonach. Ktoś otrzyma super prezent na swoją czerwona choinkę, a może się mylę i bombki zostaną u Ciebie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno będą się pięknie prezentować na choince

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Mam białe, ale czerwone robią świetne wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne bombeczki;) Łączę się w bólu w sprawie remontu - w tych ciężkich czasach trwa bez końca. Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia