poniedziałek, 29 stycznia 2018

ZABAWA - PODAJ DALEJ

WITAJCIE KOCHANI !!!

Jakiś czas temu - całkiem niedawno - wzięłam udział w zabawie u Dusi  "PODAJ DALEJ".
Dzisiaj otrzymałam przesyłkę i oniemiałam z wrażenia.
Zresztą zobaczcie sami!






Dusiu, ogromnie dziękuję za piękne prezenty. 
Jestem baaaardzo zadowolona.

Teraz ja ogłaszam zabawę PODAJ DALEJ. 

Zapraszam chętne osoby do wzięcia udziału - dwie osoby, które zgłoszą się jako pierwsze - zostawiając komentarz pod tym postem - otrzymają upominki - niespodziankę ode mnie. 

 SERDECZNIE ZAPRASZAM

Pozdrawiam
Kasia

9 komentarzy:

  1. Kasiu to ja będe chętna, zasady tej zabawy znam, zimą jestem chętna na takie zabawy blogowe , zapraszam cię tez na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, bardzo się cieszę i lecę na Twojego bloga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu moja radość również jest duża, bo upominki, które cieszą cieszą dwie strony, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę dawno tak się nie cieszyłam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne prezenty dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ci się wspaniałe prezenty trafiły

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra prezenty dostałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu chętnie wezmę udział w zabawie :) a prezenty od Dusi dostałaś cudowne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę. Postaram się przed świętami przygotować upominki. Pozdrawiam.

      Usuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia