środa, 1 lutego 2017

Hurraaa! Mam już TRZY lata!

Witam Was serdecznie!

Dzisiaj moje wielkie święto!
W świecie blogowym własnie stuknęło mi TRZY lata!!!

Mimo, że moja aktywność nieco przygasła, i tak wiem co się u Was dzieje.
 Codziennie czytam i oglądam, ale nie mam "weny" na komentarze.

Taką rocznicę koniecznie trzeba uczcić. 
Proponuję  URODZINOWE CANDY!

Wśród cukierasków  znajduje się sześć szydełkowych pisanek w kremowych kolorkach.



Puste miejsce po prawej  na zdjęciu stronie zostało przygotowane na uszyte przeze mnie 3 zajączki i 3 kurki - kolory wybierze zwycięzca zabawy.


Mam nadzieję, że takie drobiazgi przypadną Wam do gustu!

Wszystkich chętnych zapraszam do zabawy.
Umieść proszę baner na swoim blogu.
 Nie musisz być obserwatorem  bloga, lecz będzie mi bardzo miło, jeżeli uznasz moje prace za wartościowe i dołączysz do grupy obserwatorów.

 POZDRAWIAM SERDECZNIE
Kasia

33 komentarze:

  1. Gratuluję, gratuluję, gratuluję :-) Często, czy nie często liczy się blogowa więź i tego właśnie gratuluję i tych wszystkich prac, które pokazywałaś, ja do tej pory mam przed oczmu twoje szydełkowe abażury. Życzę więc dalszych blogowych świetnych lat i pozdrawiam serdecznie. Oczywiście chętnie się na takie miłe Candy zapiszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Gratuluję 3 lata, to nie byle co ;-). Wróciłam po roku nie blogowania, i się okazuje, że połowy obserwowanych przeze mnie blogów po prostu nie ma :-(, czyli 3 lata to jest WOW!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję trzeciej rocznicy :) życzę kolejnych rocznic :)
    Ponieważ w tamtym roku wygrałam u Ciebie piękne rzeczy dam szansę innym i nie będę brać udziału w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zacnej trójkowej rocznicy! I chętnie po raz kolejny dołączam do Twoje zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już jestem twoją obserwatorka od kilku miesięcy , chociaz nie zawsze coś skomentuję, chętnie wezmę udział w tej zabawie , bo nie narabiam szydełkiem , u mnie koronka tylko w technice pergamano, zapraszam na mojego bloga i banerek wieszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu gratuluję trzech latek i oby było ich dużo więcej. Niech wena twórcza Cię nie opuszcza a wena do pisania niech wróci.
    A po takie cukierasy staję w kolejce, choć maszyny losujące jakoś za mną nie przepadają :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdeczne życzenia z okazji kolejnej rocznicy blogowania! Wielu twórczych inspiracji! Cudne są Twoje jajeczka! Z ogromną przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy. Banerek wisi na blogu: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję trzeciej rocznicy. Zgłaszam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję urodzinek Kochana :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy. Jajeczka są cudne i tak elegancko usztywnione.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję trzech latek;-)Życzę kolejnych lat tworczych oraz przyjemnosci z tworzenia i prowadzenia bloga. Kolejne cuda wyszły z Pani rączek. Nieustannie podziwiam i pozdrawiam;) Ela

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja dziedzina rękodzieła to nie moja bajka, tzn. podziwiam, bo sama nie umiem nic wydziergać, gdyż szydełko, druty, frywolitki to dla mnie czarna magia. Uszycie czegoś też czasem mnie przerasta, przeraża. Dlatego chciałabym wygrać te fajniusie nagrody.
    Pozdrawiam!
    Wszystkiego najlepszego!!!
    http://bizuteriairekodzielo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję trzecich urodzin i życzę wielu jeszcze okazji do świętowania. Z przyjemnością dołączam się do zabawy. :) I zapraszam na cukierasy do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to ja tez sie dolacze do kolejki po te cudenka :)
    gratuluje trzeciej rocznicy :) oraz zycze kolejnych tworczych lat :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje za to , że odważyłaś się trzy lata temu założyć właśnie tego bloga !!!
    Biorę udział w zabawie i chętnie tu zostanę :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ustawiam się w kolejce po szczęście :**
    Sto lat w blogowym świecie :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzy lata, to szmat czasu jak dla mnie :** życzę Ci nieustającej Weny
    banerek porywam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzy lata, to duży sukces. Życzę kolejnych lat blogowania. Chętnie wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna rocznica. Gratuluję !. Zapisuję się po te piękne jajeczka :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejnych lat wspaniałego blogowania, dużo pomysłów twórczych :)
    Z miłą chęcią bo jajeczka świetne :) Ale masz fajne żelazko łał
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem tu przypadkiem, ale bardzo podoba mi się ten blog! zaobserwowałam i życzę wszystkiego dobrego z okazji rocznicy :) samych blogowych sukcesów i samych wiernych czytelników! :) zapisuje się do zabawy i umieściłam baner na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze mi się podobały takie jajca, a że sama sobie nie potrafię zrobić, to ustawiam się w kolejce u ciebie. Ciekawe rzeczy robisz, więc będę cię odwiedzać.
    Banerek umieściłam na http://janiaka.blogspot.com/ (informuję dla porządku, bo prowadzę dwa blogi;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. 3 lata to jest coś i z tego tez powodu WIELKIE GRATULACJE:) A ponieważ j uwielbiam obchodzić każde urodziny to i w twojej zabawie chętnie wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako Elżbieta Świtulska :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jajeczka są śliczne, a to jeszcze nie koniec ;).

    Z wielką chęcią zapisuję się do zabawy :).

    Kasiu jakby co jest już u mnie żabka do linkowania bombeczek z mojej zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Trafiłam tutaj po raz pierwszy :) nie prowadzę bloga ale chętnie odwiedzam inne ,z których czerpię wiele inspiracji :)Dodałam do obserwowanych :)pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę dalszych lat twórczego blogowania.
    Robisz piękne rzeczy na szydełku.

    Fajnie by było wygrać takie jajeczka :-)

    pozdrawiam serdecznie
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  28. o, ja tez mam blogowe urodziny i zapraszam też do siebie. Tutaj staję w kolejce z nadzieją na wygraną. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję i dołączam do zabawy :) Mój blog: http://grandmothermartha.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj! Jakie śliczne jajeczka! Masz wielki talent:) Życzę Ci, aby ta ,,Wena" odwiedzała Cię częściej! ;) Chętnie wezmę udział w konkursie :D
    Banner na pasku bocznym na blogu: http://izabelarejman.blogspot.com/
    A Twojego bloga obserwuję już od dawna :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Sto lat sto lat! Gratulacje 3 latek i liczymy na więcej :)
    do zabawy się zapisuję, z chęcią przygarnę wielkanocny klimacik :)
    Zapraszam do mnie,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia