poniedziałek, 15 lipca 2019

Lato...

Witam Was serdecznie!

Ogrom obowiązków skutecznie wyklucza mnie ze świata blogowego, ale postanowiłam się nie dać!
W wolnych chwilach staram się złapać oddech: czytam, szyje, jeżdżę rowerem, coś tam pomajsterkuję. Tylko ogród poszedł w tak zwaną odstawkę - nie mam do niego ani chęci, ani serca..
Powstały kolejne torby, jedna z nich wysłałam do Beaty - zwyciężczyni w szybkiej rozdawajce (mam nadzieję, że jej się spodoba...). 

No i pierwszy raz torby mi nie wyszły - dwie wyrzuciłam - szydełkowe serwetki nie chciały współpracować ani ze mną, ani z maszyną i nie miałam siły na wypruwanie...











Pozdrawiam cieplutko
Kasia

5 komentarzy:

  1. Świetne , a ten materiał w domki jest genialny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Torby śliczne , eleganckie i praktyczne :)
    Właśnie moja dziś dotarła - jest super *

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze twoje torby są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wpis
    Dzięki, będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia