niedziela, 18 lutego 2018

Witryny w odmienionej szacie

Witajcie serdecznie!

Postanowiłam "odświeżyć" salon. 
Po renowacji komody miałam dosyć, ale po kilku miesiącach odpoczynku szaleję dalej.

Kupiłam dwie bardzo podobne witryny - długo na nie polowałam - ale udało się. 
Cena tez była baaaaaardzo rozsądna.
Styl ten sam i żadnych ubytków - w idealnym stanie. 
Tym razem nie szlifowałam powierzchni tylko dokładnie odtłuściłam.
Malowanie farbami kredowymi to sama przyjemność.
Środki pomalowałam emalią do drewna i metalu Altax - kolor dobrany w mieszalniku.

Kolor bawełna.


Aby witryny prezentowały się spójnie z komodą - pozostawiłam niektóre elementy w oryginalnym kolorze palisandru.




 Kolor ścian zostanie też zmieniony, ale najpierw muszę trochę odpocząć.
W tak dużym pokoju witrynki prawie zginęły, ale gdy pozbędę się kwiatów i zagospodaruję na nowo tę ścianę to będzie o wiele lepiej.





Zestawienie kosztów:
Witryny - 500 zł + koszt transportu (120 km)
Farba - emalia - 30 zł
Farba kredowa: 75 zł
Wosk: 30 zł
Papier ścierny: 10 zł
Pędzle i wałki 20 zł
Czas: 1 tydzień (kosztowo: bezcenne)


Pozdrawiam zimowo
Kasia

5 komentarzy:

  1. Metamorfoza przepiękna, same witryny też piękne, no i koszty zachęcające.Super.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie , a ta gra świateł !

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna przemiana, witrynki urocze! Jeszcze długo będą służyć i cieszyć Wasze oczy;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne wyglądają dużo lepiej i pasują do wystroju.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia