niedziela, 26 lutego 2017

Złapałam okazję...

Witam wszystkich serdecznie!

Dzisiaj chwale się bo "upolowałam" ładna dekorację do domu, ale od początku...

Od dawna oglądałam i podziwiałam metalowe patery z siatkowymi kloszami. Jednak ich ceny... no cóż... dla mnie były powalające. Zdrowy rozsądek nie pozwalał mi zaszaleć.

I natrafiła się okazja. W moim miasteczku likwidowano sklep i przez miesiąc była wyprzedaż. 
Nawet nie miałam zamiaru tam iść ,ponieważ uznałam, że z dużym rabatem ceny nie są dla mnie.
Zupełnie przez przypadek zajrzałam tam.

Obejrzałam wszystko, ceny nawet po rabacie były wysokie, ale w  kąciku wypatrzyłam dwie patery - bez ceny, wzięłam mniejszą do sprawdzenia ceny.
Pani kasjerka podała mi cenę 46 zł ... ale za komplet. Zatkało mnie. W mgnieniu oka zapłaciłam i mam!!!!

Syn tylko zapytał czy mam zamiar hodować kanarki.


Dekoracja zrobiona na szybko - z tego co było pod ręką, ale za kilka dni będzie bardziej wielkanocnie.







pozdrawiam 
Kasia

20 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentują! Miałaś szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super dekoracje. Tak sobie pomyślałam czytając to co napisałaś, że skoro sklep likwidują to zapewne ceny nie tylko dla Ciebie były za wysokie. Świetny także stolik na którym stoją patery. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też się podobają takie dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe polowanie :) Zdobycze cudnej urody. Świetnie wyglądają.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci się trafiło! Super :)
    Też podobają mi się te klatki

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie gratka niesamowita!! Warto było zajrzeć do sklepiku bo te patery są piękne i ponadczasowe:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęściara! Ja też bym brała! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest super, świetny klimat , cudna dekoracja
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna dekoracja w świetnej cenie. Daje mnóstwo możliwości aranżacji;) Baaardzo mi się podoba;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekały na Ciebie :) Śliczna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna dekoracja :) Życzę jak najwięcej takich świetnych okazji! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna okazja i trzeba było łapać !!!
    Wyszła nietuzinkowa ozdoba :)
    Cóż.... może kiedyś i kanarek jakiś zamieszka, kto to wie , prawda ???

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawdziwa okazja . Kto by z niej nie skorzystał. są piękne i dają wiele możliwości dekoratorskich. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Super !
    Zapraszam do mnie na Candy :)
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ pięknie się prezentują te patery. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super :) Stoliczek też chyba dostał drugie życie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Stoliczek to stuletnia maszyna singer - oryginalne wszystkie części - i w dodatku na chodzie. Nie mam sumienia jej zmieniać, ponieważ była ona posagiem mojej babci.

      Usuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia